1 års fødselsdag på lørdag - gode ideer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2016

Diosa85

jeg skal holde Tobias' 1 års fødselsdag på lørdag. Men ressourcerne er ikke kæmpe store.

er der nogen der har nogle gode fif til oppyntning der ikke behøver koste en formue?  

har selvfølgelig tænkt balloner og flag men det er bare så traditionelt og ville gerne lave noget andet. Men ved ikke lige hvad. 

Maden er der styr på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Aristocats

Hvad med nogle flagranker - ved de har nogle søde nogle i søsterne grene til ingen penge.  Eller pom pom'er (har også set dem der) og så måske konfetti du enten selv kunne klippe ud af silkepapir eller pap i de farver du ønsker. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Aristocats skriver:

Hvad med nogle flagranker - ved de har nogle søde nogle i søsterne grene til ingen penge.  Eller pom pom'er (har også set dem der) og så måske konfetti du enten selv kunne klippe ud af silkepapir eller pap i de farver du ønsker. 

Flagranken lyder som en sød ide. :-) hvad er det nu sådan nogle pom pom'er er?

Konfetti magter jeg ikke. Har leget selskabslokale og jeg skal selv rydde op igen. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Aristocats

Diosa85 skriver:

Flagranken lyder som en sød ide. :-) hvad er det nu sådan nogle pom pom'er er?

Konfetti magter jeg ikke. Har leget selskabslokale og jeg skal selv rydde op igen. 

Ja, er også rigtig vild med flagranker selv.  Jeg har lige vedhæftet et billede af det jeg tænker på. Og ja, så kan jeg sørme godt forstå det! Men hvis lysten alligevel melder sig, kunne du eventuelt sprede en lille smule på bordene, så ville rodet nok begrænse sig, tænker jeg 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Aristocats skriver:

Ja, er også rigtig vild med flagranker selv.  Jeg har lige vedhæftet et billede af det jeg tænker på. Og ja, så kan jeg sørme godt forstå det! Men hvis lysten alligevel melder sig, kunne du eventuelt sprede en lille smule på bordene, så ville rodet nok begrænse sig, tænker jeg 

Har fået nok sådan et langt Happy Birthday banner med bamser på. Rigtig sødt. Men også meget amerikansk. Så er flagranke nok bedre

Nååh ja. De kunne være rigtig fine på bordene. 

Der kommer 2 børn på 4,5 og de er nogle rigtige krudtugler så er sikker på at evt konfetti hurtig ville ryge alle andre steder end på bordene  

Anmeld Citér

26. juli 2016

Mitlivsommooor

Diosa85 skriver:

jeg skal holde Tobias' 1 års fødselsdag på lørdag. Men ressourcerne er ikke kæmpe store.

er der nogen der har nogle gode fif til oppyntning der ikke behøver koste en formue?  

har selvfølgelig tænkt balloner og flag men det er bare så traditionelt og ville gerne lave noget andet. Men ved ikke lige hvad. 

Maden er der styr på

Du kunne også lave nogle perleplader og ligge som pynt på bordene. 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Diosa85

Mortilen skriver:

Du kunne også lave nogle perleplader og ligge som pynt på bordene. 

Den tanke havde jeg egentlig også haft. Men jeg har kun Photo pearls fordi jeg laver og sælger Perleportrætter. De er lidt for dyre til der formål synes jeg :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.