Nogle med erfaring af Angelsounds?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
7 synes godt om
25. juli 2016

Mo9ca

Har fundet denne

http://angelsounds.dk/produkt/dopplere/angelsounds-doppler-jpd-100s5-med-lcd-skjerm

Er der nogen der har erfaring med sådan en?

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Har fundet denne

http://angelsounds.dk/produkt/dopplere/angelsounds-doppler-jpd-100s5-med-lcd-skjerm

Er der nogen der har erfaring med sådan en?

Mvh. Monica

Har ingen erfaring med dem. Men vil lige dele min mening om dem alligevel. 

Hold dig langt fra dem. Ja det er verdens dejligste og beroligende lyd at høre det lille hjerte slå på livet løs. Og man glæder sig til at høre det igen. Så forstår godt hvorfor den der helvedes maskine tiltaler en. 

MEN - hva vil du gøre hvis du sidder en aften og pludselig ikke kan finde hjertelyden? Panikken vil brede sig med rette og vil begynde at ringe til sygehus osv for at blive undersøgt og de finder lyden hurtigt. 

Min pointe er at ligeså meget glæde den kan bringe ligeså meget unødig stress kan den give. Nyd din graviditet i stedet. :-)

Anmeld Citér

26. juli 2016

PB2013

Jeg har ikk erfaring med netop den model, men en anden angle sound.. jeg var vildt glad for den, brugte den fra uge 13-14 stykker og accepterede at det især til at starte med ku tage lang tid at finde hjertelyden, men efter to aborter var det en tryghed for mig.. brugte den hver dag indtil jeg mærkede dagligt liv, og herefter brugte jeg den en gang i mellem.. Vi lånte den bagefter ud til et vennepar og de var os rigtig glade for den.. 

Den kan.måske give et ekstra besøg på sygehuset for nogen men for mig sparede den mig scanninger og ekstra besøg, hvis jeg ikk synes der var så meget liv så ku jeg selv lige lytte i stedet for at ringe.. 

Anmeld Citér

5. august 2016

Mo9ca

Diosa85 skriver:

Har ingen erfaring med dem. Men vil lige dele min mening om dem alligevel. 

Hold dig langt fra dem. Ja det er verdens dejligste og beroligende lyd at høre det lille hjerte slå på livet løs. Og man glæder sig til at høre det igen. Så forstår godt hvorfor den der helvedes maskine tiltaler en. 

MEN - hva vil du gøre hvis du sidder en aften og pludselig ikke kan finde hjertelyden? Panikken vil brede sig med rette og vil begynde at ringe til sygehus osv for at blive undersøgt og de finder lyden hurtigt. 

Min pointe er at ligeså meget glæde den kan bringe ligeså meget unødig stress kan den give. Nyd din graviditet i stedet. :-)

Tak fordi du tog dig tid til at svare.

Jeg har besluttet at lade være med at købe en. Jeg kan mærke at mine følelser ikke er helt stabile nok til ikke at gå i panik hvis jeg ikke kan få fat på babyens hjertelyd. 

Så tak for hjælpen.

Mvh. M

Anmeld Citér

5. august 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Tak fordi du tog dig tid til at svare.

Jeg har besluttet at lade være med at købe en. Jeg kan mærke at mine følelser ikke er helt stabile nok til ikke at gå i panik hvis jeg ikke kan få fat på babyens hjertelyd. 

Så tak for hjælpen.

Mvh. M

Selv tak. Og rigtig god beslutning. Ville være så synd at stresse over sådan noget

jordmødre kan jo også have problemer med at finde engang i mellem og de er endda uddannede.

Anmeld Citér

5. august 2016

Mo9ca

Diosa85 skriver:

Selv tak. Og rigtig god beslutning. Ville være så synd at stresse over sådan noget

jordmødre kan jo også have problemer med at finde engang i mellem og de er endda uddannede.

Ja det er rigtigt. Grunden til at behovet opstod var netop pga. min læge ikke kunne fange hjertelyden selvom hun prøvede i noget tid. Et par dage derefter mærkede jeg selv liv derinde.

Mvh. M

Anmeld Citér

5. august 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Ja det er rigtigt. Grunden til at behovet opstod var netop pga. min læge ikke kunne fange hjertelyden selvom hun prøvede i noget tid. Et par dage derefter mærkede jeg selv liv derinde.

Mvh. M

Kan også sagtens forstå behovet. Lige da jeg blev gravid ville jeg også gerne have en indtil jeg blev gjort opmærksom på problemstillingen fra min jordmoder og den stressfaktor var nok til jeg også holdte mig fra den. Jeg fik så tryghed i at jeg blev scannet en gang om måneden fra uge 20 pga misdannelse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.