Jeg tænker dette sted er bedst at forhøre mig 
vi har i 2 1/2 år ikke brugt nogen form for beskyttelse, grundet et kæmpe ønske om at udvidede familien. Jeg har været gravid en gang, for lidt over 2 år siden, men som desværre gik i vasken.
Sagen er den, at jeg for ca en uge siden havde en lille pletblødning (tror jeg, jeg har aldrig haft det før). Undskyld detaljerne, men på papiret var der lidt vandtynd udflåd men lyserødt. Jeg tænkte nu ikke over det, og regnede med at få min mens i lørdags. I løbet af sidste uge undrede jeg mig lidt over at jeg overhovedet ikke havde ømme bryster, normalt er de så ømme en uge før mens, at manden bare skal holde nalderne væk 
jeg må indrømme at jeg da lige tænkte et kort sekund på graviditet, da mens ikke kom men så kom den vel dagen efter (igår), åbenbart ikke.. - stadig ingen ting.
nu undre jeg mig så over at jeg hverken har haft ømme bryster eller nogen form for tegn på mens, men heller ingen tegn på noget andet
jeg tog en test i morges for en sikkerhedsskyld. Den er bragende negativ som jeg nu havde forventet, grundet min krop er helt normal som altid. Er der nogen som har prøvet noget lignende? 
Anmeld
Citér