skridtlængde på vivosmart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2016

debbie19

Hej, har fået sådan et smart vivosmart hr ur. men den er bare meget upræcis. jeg har idag gået ifølge iforms ruteplan 6.47 km

men i følge mit ur har jeg kun gået 4.4 km.

har prøvet og måle mine skridt herhjemmme med målebånd og der tager jeg ca 3 skridt på 150 cm. men uret tæller også mærkeligt den vis jeg tager 10 skridt tæller den ikke men tager jeg 20 skridt så tæller den de 20 det som om den kun tæller hver 20 skridt...

kan ikke forstå at så lang en tur kun giver 8214 skridt? andre med sådan et ur..

jeg er kun 152 høj måske nogle med min lille højde der har en ca skridtlængde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

serinasmor

debbie19 skriver:

Hej, har fået sådan et smart vivosmart hr ur. men den er bare meget upræcis. jeg har idag gået ifølge iforms ruteplan 6.47 km

har prøvet og måle mine skridt herhjemmme med målebånd og der tager jeg ca 3 skridt på 150 cm. men uret tæller også mærkeligt den vis jeg tager 10 skridt tæller den ikke men tager jeg 20 skridt så tæller den de 20 det som om den kun tæller hver 20 skridt...

kan ikke forstå at så lang en tur kun giver 8214 skridt? andre med sådan et ur..

Går du med klapvogn eller barnevogn?  For så kan det godt være fordi du ikke svinger med armen 

Anmeld Citér

25. juli 2016

debbie19

Går du med klapvogn eller barnevogn?  For så kan det godt være fordi du ikke svinger med armen 

Nej vi har desværre ikke børn endnu. da min cyklus er 

så ingen klapvogn eller barnevogn endnu  

Anmeld Citér

25. juli 2016

Maise86

Har du indstillet den til din skridtlængde? 

Det kan du gøre under indstillinger :-)

Anmeld Citér

25. juli 2016

B&J

debbie19 skriver:

Den tæller ikke altid rigtigt den kan ikke finde ud af hvis jeg cykler. Eller altid når jeg går bliver alt ikke talt med desværre. 

Anmeld Citér

25. juli 2016

debbie19

Maise86 skriver:

Har du indstillet den til din skridtlængde? 

Det kan du gøre under indstillinger :-)

ja det jo netop det jeg har  

Anmeld Citér

25. juli 2016

debbie19

B&J skriver:

Den tæller ikke altid rigtigt den kan ikke finde ud af hvis jeg cykler. Eller altid når jeg går bliver alt ikke talt med desværre. 

okay så det ikke min den er gal med men ellers meget fed kan godt li den kan vække mig om morgen med vibration så man ikke behøver vække sin bedre halvdel med alarm 

Anmeld Citér

25. juli 2016

B&J

debbie19 skriver:

okay så det ikke min den er gal med men ellers meget fed kan godt li den kan vække mig om morgen med vibration så man ikke behøver vække sin bedre halvdel med alarm 

Det har jeg ikke prøvet 

elsker bare at bruge det på job ang kl. Og dato men også remmen er så lækker at have på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.