Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske et ekstrem dumt spørgsmål.. men må simpelhent have andre kloge hoveder til at hjælpe den mindre kloge (er pco pige) Jeg har normalt en cyklus på 32-35 dage. Min mens sluttede d 3 juni og fik igen mit mens den 30 juni. Jeg tæller det så som min cyklus var 27 dage istedet for 32-35 dage da jeg tæller fra sidste dag jeg blødte til første dag jeg bløder igen ? Jeg tager æggeløsning test og på 13 dag er der ingen tvivl om at jeg har æggeløsning. Mig og min man har sexet hele ugen op til æggeløsning og på dagen. Jeg vil så gerne teste "tideligt" og regner ud til at jeg idag vil være 3+4 men mine test er klart negativt. Men hvordan vil min chance se ud? kan jeg stadig have mulighed for at jeg bare er en langsom danner af hcg? eller ægget ike har sat sig fast endnu ?Med min datter kunne jeg nemlig teste "sent" troede jeg .. men det viste sig bare jeg ikke var ret langt henne alligevel og da jeg kunne få positivt test var jeg kun 3+3 . Men der var mit mens også sidst den 18 sep og testede først positivt d 3 nov. Har nemlig aldrig været nede på 27 dage og kunne fange æggeløsning før efter jeg er startet på metformin. Håber nogen kan hjælpe på mit ekstrem besværlig spørgsmål
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil bare lige fortælle at du skal tælle fra din sidste mens første dag og til din næste mens første dag
Bønnespire skriver: Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil bare lige fortælle at du skal tælle fra din sidste mens første dag og til din næste mens første dag
Åh det vidste jeg ikke tusind tak :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128