Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har testede posativ i dag (3+3) .. Og skal til tidlig scanning i uge 7 (på min klink) men hvad så nu? Hvornår første samtale ved lægen?. Hvordan får man tid til nf osv?.. Er helt ny i dette her. Nogen gode gravidtets bøger kan i anbefale? Venter self med dem til jeg længere henne ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ring til lægen og få en tid til omkring uge 8, så du kan få en vandrejournal.
Senest 10+0 skal du have taget blodprøve til doubletesten.
Herefter får du besked i din e-post med tid til NF.
EBK skriver: Ring til lægen og få en tid til omkring uge 8, så du kan få en vandrejournal. Senest 10+0 skal du have taget blodprøve til doubletesten. Herefter får du besked i din e-post med tid til NF.
kan man få taget den blodprøve der i uge 8 .. Venter lige en uge med at bestille en tid
Anonym skriver: kan man få taget den blodprøve der i uge 8 .. Venter lige en uge med at bestille en tid
Prøv at Google blodprøve til doubletesten.
Blodprøve til doubbletesten er fra uge 8+0 held og lykke indkaldelse til NF scanning får du aftomatiksk i eboks 1 uges tid efter første lægebesøg
Kan du godt. Jeg var i uge 9, da jeg fik den taget (:
MissTas skriver: Blodprøve til doubbletesten er fra uge 8+0 held og lykke indkaldelse til NF scanning får du aftomatiksk i eboks 1 uges tid efter første lægebesøg
okay tak .
Sedigfor skriver: Kan du godt. Jeg var i uge 9, da jeg fik den taget (:
tror også først det omkring uge 9 jeg vil til første samtale ved lægen, skal jo lige ha overstået den tidlig scanning for at se om der hjerteblink og om der er et foster
Vil lige rette dig
det er forskelligt hvordan man får besked på Nf. Jeg skulle selv bestille tid gennem hospitalets hjemmeside
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128