Underholdning til tog - mange timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej alle de dejlige damer. Håber, I nyder sommeren.

Vi skal denne summer på interrail rundt i Europa, og derfor skal vi naturligvis tilbringe en del tid i tog, og jeg skal have fundet noget underholdning til mine børn på hhv 4 og 6 år.

Indtil videre er der på listen;

Tegneting (min søn har dog overhovedet ingen interesse i dette, så det er mest til min datter)

Uno spil

Ludo

Bøger

Kryds og bolle

Tablet i nødsituationer

Hvad kan I ellers komme med af gode bud?

Vi skal køre i tog 15 gange ad max 5 timers varighed (og en enkelt nat, men der skal vi sove i kabine)

På forhånd tak for hjælpen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

klmf

Lego, det kan man bruge lang tid på. ...

Anmeld Citér

24. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
blæksprutten skriver:

Lego, det kan man bruge lang tid på. ...

Vi har desværre ikke plads i kufferten til legetøj udover et par enkelte småting. 

Vi skal være afsted 1 måned og alt skal kunne pakkes i min rygsæk, så småt er godt  

Ungerne får deres egne små rygsække, de skal have underholdning i, så det skal ikke fylde og veje for meget. 

Anmeld Citér

24. juli 2016

bøllen

PT skriver:

Vi har desværre ikke plads i kufferten til legetøj udover et par enkelte småting. 

Vi skal være afsted 1 måned og alt skal kunne pakkes i min rygsæk, så småt er godt  

Ungerne får deres egne små rygsække, de skal have underholdning i, så det skal ikke fylde og veje for meget. 

Vi har lige sejlet en tur på 5dage , ved godt det ikke er helt det samme. Vi skulle flyve over efter en båd , vi skulle sejle hjem så havde begrænset med plads. Jeg havde pakket Uno, printet tegninger ud af pokemon ( hit lige nu ) lidt farver , og så havde han selv pakket en lille fryse pose med lidt blandet lego  ( han kan lege timer med lego ) så havde jeg film med til computer. Og bøger . Købt 2 små poser med lego , han kunne samle.

Anmeld Citér

24. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
bøllen skriver:

Vi har lige sejlet en tur på 5dage , ved godt det ikke er helt det samme. Vi skulle flyve over efter en båd , vi skulle sejle hjem så havde begrænset med plads. Jeg havde pakket Uno, printet tegninger ud af pokemon ( hit lige nu ) lidt farver , og så havde han selv pakket en lille fryse pose med lidt blandet lego  ( han kan lege timer med lego ) så havde jeg film med til computer. Og bøger . Købt 2 små poser med lego , han kunne samle.

Tak for svar.

Bøger og tegneting er på listen, det er bare mange timer, som der skal underholdning til. Min datter er vild med Lego, men min søn leger ikke så ofte med det, og det er mest til ham, jeg mangler noget inspiration  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.