Ny gravid og "lækker"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej,

Er der nogen der kender til problemer med at lække tidligt i graviditeten?

Jeg er gravid i cirka uge 5 (skulle have min menstruation for en uge siden). Jeg har et par gange "lækket" vand (lugter ikke af tis). Det er ikke voldsomt, men nok til at lave våde pletter i mine underbukser. Jeg har også ømhed i bækkenet, lidt som ved menstruation. Jeg var gravid første gang for 7 år siden og oplevede ingen af de ting. 

Har nogle oplevet noget lignende eller hørt om andre der "lækker" så tidligt??

Tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2016

migxher

Jeg tvivler på at det er fostervand du lækker, nok nærmere øget mængde udflåd og det er helt normalt. Jeg går med trusseindlæg hver dag og gjorde det også i min første graviditet 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Tak for svar. Tænkte godt på udflåd. Men det er bare mere flydende end slimet... (Undskyld detaljerne.. ). Er det normalt ved gravidudflåd?

Anmeld Citér

24. juli 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Tak for svar. Tænkte godt på udflåd. Men det er bare mere flydende end slimet... (Undskyld detaljerne.. ). Er det normalt ved gravidudflåd?

Ja det er helt normalt, måtte selv gå med trusseindlæg under mine graviditeter grundet vandigt udflåd.

Anmeld Citér

25. juli 2016

moar34

Hej. Mit udflåd er til tider også vandig.  Det er meget normalt . Selvom det er irriterende  jeg er 7+5 

Anmeld Citér

27. juli 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for svar! Dejligt at høre :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.