Hjælp til ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej

jeg plejer hver eneste mdr at få ret kraftige ægløsningssmerter på dag 11 og som fortsætter et par dage. 

Denne mdr har så været totalt anderledes. Min mens stoppede stort set to dag før tid (har det altid 5 dage) og mine ægl smerter startede på dag 7 denne gang. 

Er på dag 12 i dag og ikke skyggen af de smerter er der. Er totalt rundt på gulvet over denne cyklus. Kan det virkelig skubbe sig så meget.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2016

Milalas

Anonym skriver:

Hej

jeg plejer hver eneste mdr at få ret kraftige ægløsningssmerter på dag 11 og som fortsætter et par dage. 

Denne mdr har så været totalt anderledes. Min mens stoppede stort set to dag før tid (har det altid 5 dage) og mine ægl smerter startede på dag 7 denne gang. 

Er på dag 12 i dag og ikke skyggen af de smerter er der. Er totalt rundt på gulvet over denne cyklus. Kan det virkelig skubbe sig så meget.?

I sidste måned skubbede min cyklus sig 10 dage 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Milalas skriver:

I sidste måned skubbede min cyklus sig 10 dage 

Det var meget. Syntes bare det er mega tidligt lige et par efter mens.

var det frem din rykkede? 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var meget. Syntes bare det er mega tidligt lige et par efter mens.

var det frem din rykkede? 

Og hvad betyder det for ens cyklus i forhold til hvornår man kan forvente mens? Jeg har en cyklus på 27 dage normalt som er meget præcis

Anmeld Citér

25. juli 2016

Milalas

Anonym skriver:

Og hvad betyder det for ens cyklus i forhold til hvornår man kan forvente mens? Jeg har en cyklus på 27 dage normalt som er meget præcis

Min mens skubbede sig 10 dage og så rykkede ægløsningen sig ligeledes og så følger min krop så bare den "nye" cyklus nu. I hvert fald indtil videre 

Anmeld Citér

25. juli 2016

Anonym trådstarter

Milalas skriver:

Min mens skubbede sig 10 dage og så rykkede ægløsningen sig ligeledes og så følger min krop så bare den "nye" cyklus nu. I hvert fald indtil videre 

Sjovt som vores kroppe skal opføre sig mærkeligt indimellem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.