Hej alle i dejlige mennesker! 
Jeg er helt ny herinde og har oprettet en bruger for nogle dage siden, da jeg fandt ud af at jeg er gravid, i håb om at kunne få lidt vejledning.
Jeg tog første test dagen efter udebleven menstruation (d. 21-07-16) og fik to streger, dog var test stregen meget svag.
Derfor har jeg nu testet igen idag, hvor test stregen endelig er noget tydeligere
Jeg sidder så og vil skrive til min læge, eftersom han havde bedt mig skrive så snart jeg vidste at jeg var gravid - men klinikken har ferielukket i uge 29, 30 og 31 
Mit spørgsmål er så, kan jeg sagtens vente med at kontakt ham til han kommer tilbage fra ferie, eller skal jeg alternativt kontakt en anden læge? 
Det er første gang jeg er gravid, så er stadig lidt forvirret over alting (det var dog planlagt
). Min første dag af sidste menstruation var d. 21-06-16, så jeg må idag være 4+5 af hvad jeg kan forstå. Kan læse at man vil komme til første lægecheck omkring uge 6-8, så det er måske alligevel passende at vente de to uger med at kontakte min læge?
Vil gerne høre jeres mening
Og rigtig god ferie derude 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér