Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg stoppede på P piller i Juni. Fik min mens d. 29 - 30 juni. vi sexede fra d. 8 juli til d. 12 juli og d. 14 juli. Aner ikke hvornår jeg havde ægløsning der... hvornår tænker i jeg kan teste?
Jeg kender jo af gode grunde ikke min cyklus eller ægløsning
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
H89 skriver: Jeg stoppede på P piller i Juni. Fik min mens d. 29 - 30 juni. vi sexede fra d. 8 juli til d. 12 juli og d. 14 juli. Aner ikke hvornår jeg havde ægløsning der... hvornår tænker i jeg kan teste? Jeg kender jo af gode grunde ikke min cyklus eller ægløsning
efter p-pille stop kan der gå længe før ens cyklus er normal og reglmæssig.
Debatpigen. skriver: efter p-pille stop kan der gå længe før ens cyklus er normal og reglmæssig.
jaaaa det ved jeg... men det er jo ikke usandsynligt i første forsøg
H89 skriver: jaaaa det ved jeg... men det er jo ikke usandsynligt i første forsøg
nej er det ikke . Men hvis din mens ikke er kommet inden for 2-3 uger så prøv at teste
Debatpigen. skriver: nej er det ikke . Men hvis din mens ikke er kommet inden for 2-3 uger så prøv at teste
2 - 3 uger efter ÆL?
H89 skriver: 2 - 3 uger efter ÆL?
hvis du sikker på du havde ægløsning. Så kun 2 uger
Debatpigen. skriver: hvis du sikker på du havde ægløsning. Så kun 2 uger
Det aner jeg ikke om jeg havde
Test om 2 uger og igen om 3 uger, så er du dækket ind :-)
men ja, der kan gå lang tid før kroppen er normal.. Jeg stoppede med P-piller i december, havde mens i januar og ikke siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128