Hej. Jeg ved snart ikke hvor jeg skal starte.
For 6 år siden flyttede min datter og jeg ind hos min nye kæreste, min datter var på det tidspunkt ca 1 år. Da vi flyttede et godt stykke, skulle jeg starte forfra med omgangskreds. Men der var ingen med børn. Og det gjorde det svært, da de fleste af min kærestes venner stadig gik i byen hver weekend.
Føler mig så alene. Og ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det.
I børnehaven fik hun flere veninder og jeg blev så veninder med en af mødrene. Men en kort misforståelse kort tid efter deres skolestart har nu gjort at vi ikke er på talefod længere.
Min datter skal i 1. klasse efter ferien. Men hver gang jeg spørger om nogen kan lege, får jeg enten ingen svar, ellers lover de at vende tilbage (som næsten aldrig sker), eller også kan de ikke lege. Min datter leger med alle piger i klassen i skoletiden, så der er der ingen problemer. Så føler at det er pga mig at ingen vil lege med hende.
Det er så deprimerende at ens datter spørger om flere kan lege og alle siger nej. Og mere end en gang.
Jeg/vi kender ingen som har en pige på samme alder udenfor skolen.
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Skal jeg flytte hende til en anden klasse? Skal jeg spørge mødrene om der er noget galt med mig?
Jeg kunne nok skrive meget mere. Men nu har jeg åbnet op for mine frustrationer, så måske i stiller nogle spørgsmål som gør at jeg kan komme mere i dybden
Hilsen en meget ked af det mor 
Anmeld
Citér