veninde er hjemløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
MorTilEn2013Dreng skriver:

Altså bor i Skovlunde og s toget går 700 meter til to forskellige stationer, dog har jeg en dreng på snart 3 og gravid med endnu en. Så hvis det er noget kan jeg lige snakke med min kæreste 

det er givet videre men lige nu kan hun ikke give svar...

jeg skal nok følge op på det...

lige nu ramler resten af hendes skrøbelige verden også bare...

tror varmen gør folk crazy eller noget...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2016

Kay

Wampires skriver:

det er givet videre men lige nu kan hun ikke give svar...

jeg skal nok følge op på det...

lige nu ramler resten af hendes skrøbelige verden også bare...

tror varmen gør folk crazy eller noget...

Har hun fundet en løsning? 

Anmeld Citér

28. juli 2016

Wampires

Kay skriver:

Har hun fundet en løsning? 

nej desværre ikke :(

Hun har svært ved at overskue det hele så jeg prøver at hjælpe så meget jeg kan med kontakt til diverse steder...

Anmeld Citér

28. juli 2016

Kay

AltSå vi har en madras og kan noget godt finde en plads på gulvet at ligge den... Vi har 2 små børn så der er gang i den i dagtimerne og det vil kun kunne Være midlertidigt indtil hun finder noget bedre   hvis ikke hun når at finde andet... men vi bor i lyngby... godt nok lige ved 300 s men det er jo ikke meget tæt på der hvor hun gerne vil bo

Anmeld Citér

28. juli 2016

Wampires

Kay skriver:

AltSå vi har en madras og kan noget godt finde en plads på gulvet at ligge den... Vi har 2 små børn så der er gang i den i dagtimerne og det vil kun kunne Være midlertidigt indtil hun finder noget bedre   hvis ikke hun når at finde andet... men vi bor i lyngby... godt nok lige ved 300 s men det er jo ikke meget tæt på der hvor hun gerne vil bo

tak :)

det vil jeg sige videre :)

lige nu har kommunens svar været at de ikke længere har mulighed for at hjælpe borgere med bolig pga de nye regler...

så må lige se hvad hun så kan gøre...

Anmeld Citér

28. juli 2016

Wampires

Kay skriver:

hun bor hos noget familie men der kan hun heller ikke blive...

hun kan også mærke at det er ved at være for meget at være sammen så meget selvom det kun er en uges tid hun har boet der fast...

Anmeld Citér

6. august 2016

Troldemommi

Wampires skriver:

hun bor hos noget familie men der kan hun heller ikke blive...

hun kan også mærke at det er ved at være for meget at være sammen så meget selvom det kun er en uges tid hun har boet der fast...

Hvordan går det med din veninde?

Du må hilse og ønske hende held og lykke med boligsøgningen 

Anmeld Citér

6. august 2016

Wampires

Troldemommi skriver:

Hvordan går det med din veninde?

Du må hilse og ønske hende held og lykke med boligsøgningen 

hun har fået så meget ro på og hjælp til overblik i økonomien at hun er blevet skrevet op til boligselskab i Brøndby...

men der kommer til at gå en rum tid før hun har råd til indskud og flytning da hun ikke kan låne penge p.g.a. RKI-gæld...

Hun flytter stadig rundt lidt på og få mellem familie og en veninde og dennes mor...

Anmeld Citér

6. august 2016

Troldemommi

Wampires skriver:

hun har fået så meget ro på og hjælp til overblik i økonomien at hun er blevet skrevet op til boligselskab i Brøndby...

men der kommer til at gå en rum tid før hun har råd til indskud og flytning da hun ikke kan låne penge p.g.a. RKI-gæld...

Hun flytter stadig rundt lidt på og få mellem familie og en veninde og dennes mor...

Jeg har tænkt meget på at stå i sådan en situation, det må være rigtig svært, jeg håber hun snart får noget fornuftigt at bo i i Brøndby ��

Anmeld Citér

6. august 2016

Wampires

Troldemommi skriver:

Jeg har tænkt meget på at stå i sådan en situation, det må være rigtig svært, jeg håber hun snart får noget fornuftigt at bo i i Brøndby ��

Håber jeg også...

jeg har prøvet at hjælpe med at kigge boliger i Brøndby og hvis hun strammer sig an kan hun godt få det til lige akkurat at løbe rundt med den udbetaling hun får...

der bliver dog bare ikke råd til det store sjov med datteren når denne er på besøg...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.