Hej
jeg skulle idag være 4+3 - testede positiv første gang 3+5. MEEN for et par dage siden (4+1) begyndte jeg at få brunt udflåd, (undskyld detaljerne) nå men har haft det nu i et par dage, har ikke blødt med frisk blod, og har ikke haft ondt andet en de murren og niv som jeg har haft hele tiden - det har heller ikke været voldsomt udflåd men meget lidt især når jeg skulle tørre mig. Idag er det så blevet meget lysere som om det er gammelt blod blandet med alm udflåd, måske det er ved at forsvinde igen?
Nå men sagen er den at jeg selvfølgelig har vært voldsom nervøs over alt det her, og da jeg lige er kommet hjem fra ferie i udlandet og først kan komme til lægen på mandag, har jeg forsøgt mig med test, for at se om der er udvikling i dem. Jeg tog en igår ( da jeg stod op) og så har jeg taget en idag ( her til eftermiddag) men er i tvivl om jeg kan se nogen udvikling. Så har brug for andres øjne. Ved godt jeg er en smule hysterisk men med 4 SA i lommen, er det svært ikke og bekymrer sig. Jeg prøver at tage en test igen i morgen tidlig, ved godt at der kan gå 2 til 3 dag mellem stigningen af hcg, og at jeg måske derfor slet ikke kan regne med testen fra idag, men hvad siger i?
Undskyld det lange besked.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér