Ny her og i iui-h

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. juli 2016

FruSteffensen

Hej med jer 

Jeg er ny herinde, og jeg må jo ærligt indrømme at jeg håber mit ophold her bliver kortvarigt 

Jeg blev insemineret i naturlig cyklus men med ægløsningssprøjte i lørdags, og jeg går nu og venter på at jeg kan teste i næste weekend...

Onsdag aften og torsdag morgen var mit udflåd brunligt, og håbefuld som jeg er/var tænkte jeg straks at det jo kunne være implantationsblødning. MEN nu slår det mig, at sådan en vel burde give mere frisk blod og ikke det her gammelt-blod-brunligt udflåd. Eller hvad siger I?

Selve inseminationen gjorde pænt nas. Ikke bare "lidt menssmerter" som jeg var blevet forberedt på, men "av for helvede"-ondt der mest af alt mindede mig om de to gange jeg har fået lagt spiral. Jeg tænker 1) er det normalt? - en hurtig tur på google fortæller at andre i hvert fald har oplevet noget der ligner og 2) mon det har nogen sammenhæng med det gamle blod jeg så onsdag/torsdag? Der var frisk blod på papiret da jeg tørrede glidecremen af efter inseminationen, så kan det have ligget deroppe og ventet med at ryge ud helt til onsdag?

Nogen der har nogen erfaringer de vil dele ud af?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.