Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser For ikke at sætte næsen op efter noget, vil jeg gerne hører jeres mening. Jeg stoppede på p-piller okt. 2015, og min cyklus er stadig ikke helt regelmæssig, men dog begynder den at blive kortere for hver cyklus. På nuværende tidspunkt er min cyklus på 38 dage, og er som sagt kun blevet kortere siden jeg stoppede på p-piller. Jeg skulle have haft mns i torsdags, men den er forsvundet, og jeg har hele dagen i går, samt hele natten haft kvalme Hvis jeg var gravid ville jeg være 4+1. Tænker i at der kunne være en chance for at der er en lille spire i maven?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv og tag en test
MiaNielsen skriver: Hej tøser For ikke at sætte næsen op efter noget, vil jeg gerne hører jeres mening. Jeg stoppede på p-piller okt. 2015, og min cyklus er stadig ikke helt regelmæssig, men dog begynder den at blive kortere for hver cyklus. På nuværende tidspunkt er min cyklus på 38 dage, og er som sagt kun blevet kortere siden jeg stoppede på p-piller. Jeg skulle have haft mns i torsdags, men den er forsvundet, og jeg har hele dagen i går, samt hele natten haft kvalme Hvis jeg var gravid ville jeg være 4+1. Tænker i at der kunne være en chance for at der er en lille spire i maven?
Ta en test .. Du langt nok henne til at den burde blive positiv hvis du gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128