Åh nej ikke igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2016

Anonym trådstarter

Er 5+0 idag. Har fået taget blodprøve og jeg er gravid, har testet positivt i en uge og har ømme babser, men idag har været træls, har sgu tisse KONSTANT og kun 3 dråber af gangen . Det har føltes lidt som blærebetændelse, men til aften forsvandt det. Men sagen er den at der er kommet lidt brunt crinone rester eller noget ud idag, her til aften lidt frisk/lyserødt (meget lidt) på papiret når jeg har tørret mig, og en lille lyserød plamage i bindet på str med en 2 kr vil jeg tro. Det gør mig en smule nervøs, skal have taget endnu en prøve på mandag, men der er dælme lang tid til lige nu.. 

Hvis jeg er ved at miste burde jeg så ikke få ondt også? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Er 5+0 idag. Har fået taget blodprøve og jeg er gravid, har testet positivt i en uge og har ømme babser, men idag har været træls, har sgu tisse KONSTANT og kun 3 dråber af gangen . Det har føltes lidt som blærebetændelse, men til aften forsvandt det. Men sagen er den at der er kommet lidt brunt crinone rester eller noget ud idag, her til aften lidt frisk/lyserødt (meget lidt) på papiret når jeg har tørret mig, og en lille lyserød plamage i bindet på str med en 2 kr vil jeg tro. Det gør mig en smule nervøs, skal have taget endnu en prøve på mandag, men der er dælme lang tid til lige nu.. 

Hvis jeg er ved at miste burde jeg så ikke få ondt også? 

Er det crinonen der er lyserød?

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Er det crinonen der er lyserød?

Nej det lyserøde er helt tyndt altså blandet med urinen vil jeg tro. Crinonen stoppede med at komme ud i eftermiddags, altså jeg tror det var crinone? Det var sådan nogle små brune indtørrede klatter, det er lidt svært at forklare 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.