Åhh nej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg testede positiv i mandags 3+5 to dage før tid. Testede så igen onsdag 4+0, hvor jeg kunne se at stregen havde udviklet sig - men så her til aften 4+1 har jeg fået tykt brunt udflåd, har ingen smerter, andet end de svage menstruation lignende smerter jeg har haft hele tiden.  Er helt ude af den og vildt nervøs for om jeg er begyndt af abortere, oven i det hele er jeg på ferie i udlandet og skal først hjem lørdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Kattha

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg testede positiv i mandags 3+5 to dage før tid. Testede så igen onsdag 4+0, hvor jeg kunne se at stregen havde udviklet sig - men så her til aften 4+1 har jeg fået tykt brunt udflåd, har ingen smerter, andet end de svage menstruation lignende smerter jeg har haft hele tiden.  Er helt ude af den og vildt nervøs for om jeg er begyndt af abortere, oven i det hele er jeg på ferie i udlandet og skal først hjem lørdag

Hvis du er gravid, så er det ikke nødvendigvis en abort der er i gang. Selvfølgelig kan det være det, hvilket så er rigtig trist. Men hvis det kan berolige dig bare en smule, så blødte jeg hver måned de første 5 måneder af min graviditet, også med menstruationslignende fornemmelse, og nogenlunde med 4 ugers mellemrum. Og der var altså intet galt. Håber alting er i orden, og der en lille en 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Sedigfor

Keg havde brunt udflåd tit i min graviditet, hvis du har en abort så skal du enden bløde eller have mange smerter.. 

Og de smerter som du beskriver er ligament smerter (: 

nyd din ferie og se tiden an.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Anonym

Jeg beklager for min deltagelse, men tænker at du værdsætter ærlige svar  Jeg pletblødte brunt, meget lidt, ca. hveranden dag, uden nogle form for smerter eller andet! Jeg fik gang på gang af vide at det var helt normalt og jeg skulle stoppe med at bekymre mig.. Men da vi kom til en selvbetalt scanning, da jeg skulle være 7+0 var fosteret gået til grunde. Så her betød det altså at noget ikke var som det skulle være..  Husk at det sagtens kan være at der ikke er noget galt!!!  Det håber og tror jeg på! Men hvis din mavefornemmelse i de kommende dage eller uger siger dig noget andet så stol på den  Det skulle jeg have gjort i stedet for at lytte til 4 forskellige læger og stole blindt på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.