Sko/støvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Vingummien

Nogen der kender et sted eller mærke af støvler der ikke koster det vilde.

Emils vuggestue vil gerne have støvler til ham til når de er udenfor og vil ikke købe brugt. Men vil altså heller ikke bruge flere 100kr på et par støvler når han stadig er så lille som han er (14mdr) for ik sikkert han kan passe dem længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Berg

Plejer at købe i Kvikcly (mærket hedder vist Friends), de er gode og ikke så dyre.
Har lige fået nye vinterstøvler til datteren, de virker gode, men er selvfølgelig ikke afprøvet i møgvejr endnu.

Anmeld

29. september 2009

kiroo

jeg ville heller aldrig købe brugt støvler til mit barn, ville heller ikke bruge keshia´s gl. sko til den nye, alle fødder er forskellige og de formes især de næste mange år, så mit, råd er at finde nogen bløde støvler, de må ikke være stive, nogen gange kan du finde nogen fine nogen i bilka eller føtex. men ellers er det ikke et sted man skal spare, så heller finde et andet sted og spare de 200kr de oster mere..

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

Berg skriver:

Plejer at købe i Kvikcly (mærket hedder vist Friends), de er gode og ikke så dyre.
Har lige fået nye vinterstøvler til datteren, de virker gode, men er selvfølgelig ikke afprøvet i møgvejr endnu.

Oki, fåes de ned i str 20?

Havde slet ikke tænkt på de havde. Har bare set dem i alm skoforretninger og  de sgu dyre i forhold til at han måske kun kan bruge dem i et par mdr

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

kiroo skriver:

jeg ville heller aldrig købe brugt støvler til mit barn, ville heller ikke bruge keshia´s gl. sko til den nye, alle fødder er forskellige og de formes især de næste mange år, så mit, råd er at finde nogen bløde støvler, de må ikke være stive, nogen gange kan du finde nogen fine nogen i bilka eller føtex. men ellers er det ikke et sted man skal spare, så heller finde et andet sted og spare de 200kr de oster mere..

ja det er rigtig, men er fordi det kun er nogle han måske skal bruge en time om dagen. Jeg køber tøj/sko der kun er til vuggestuen og tøj/sko der kun er her hjem til, ja er lidt emsig hehe. Men billig derover til og dyr herhjem til, så er man ikke så ærgelig hvis det bliver stjålet. Ved godt jeg er sart

Anmeld

29. september 2009

Berg

suanne85 skriver:

Oki, fåes de ned i str 20?

Havde slet ikke tænkt på de havde. Har bare set dem i alm skoforretninger og  de sgu dyre i forhold til at han måske kun kan bruge dem i et par mdr

Tjekkede lige Kviclys reklame: jeps, der er et par til 149,95 i str. 20-27, mon de kan bruges?

Anmeld

29. september 2009

kiroo

Går han..? jeg har ikke været ude for at støvler lige frem er blevet helt væk i vuggestuen, og har selv arbejdet i en, men det er jo også meget forskelligt hvordan de behandler folks ting.. men jeg køber også to ting af meget af det, men det er mere et par pæne støvler og et par til at lege ude med og lige sådan med overtøj.. hehe de skal være pæne når man skal i byen.. hih

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

Berg skriver:

Tjekkede lige Kviclys reklame: jeps, der er et par til 149,95 i str. 20-27, mon de kan bruges?

Dem skal jeg da vist lige ud og tjekke om de er gode

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

kiroo skriver:

Går han..? jeg har ikke været ude for at støvler lige frem er blevet helt væk i vuggestuen, og har selv arbejdet i en, men det er jo også meget forskelligt hvordan de behandler folks ting.. men jeg køber også to ting af meget af det, men det er mere et par pæne støvler og et par til at lege ude med og lige sådan med overtøj.. hehe de skal være pæne når man skal i byen.. hih

Nej han går nemlig ikke, derfor det kan irritere mig at de vil have det for er sgu mange penge og så vil jeg hellere købe et par dyre når han så kan gå, eller er det helt langt ude.

Ja hehe. Har også gå i byen tøj og tøj der gerne må slides godt og grunddigt til ved at kravle.
Hans varme tøj han har i vuggestuen lige nu er købt i mødrehjælpen for ikke at bruge for mange penge på noget han ikke skal bruge så længe. Og så nyt herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.