Forstår det ik :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
6 svar
3 synes godt om
21. juli 2016

Anonym trådstarter

Test her til aften 4+5 på tyndt urin, stort set lige at tydelig som morgen prøven, men blodprøven siger kun hcg på 118 :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Den øverste er fra imorges og den nederste tynd aften urin :s

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juli 2016

nielsen80

Jeg ved det, jeg nu skriver, er fuldstændig umuligt...men du er nødt til at stoppe med at prøve at tyde intensiteten på stregen. Jeg har prøvet at blive fulgt med blodprøver, haft en normal fordobling over to døgn m.m. UDEN jeg kunne se forskellen i stregen. 

Om konc stiger som den skal, kan kun en BP fortælle. Urintest er simpelthen ikke beregnet til det.

Jeg krydser for, at det ender lykkeligt for dig. Som sagt har selv været der, og ved hvilken forfærdelig tid det er!

kram

Anmeld Citér

21. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Test her til aften 4+5 på tyndt urin, stort set lige at tydelig som morgen prøven, men blodprøven siger kun hcg på 118 :/ 

Du er gravid og det skal du nyde til fulde. Dit hcg ligger indenfor normalen og din test er tydeligvis positiv. Ville slet ikke være bekymret Stort tillykke.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Du er gravid og det skal du nyde til fulde. Dit hcg ligger indenfor normalen og din test er tydeligvis positiv. Ville slet ikke være bekymret Stort tillykke.

Okay jeg prøver tak, det er bare svært ik at hænge sig i de tabeller på nettet 

Anmeld Citér

21. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Stop med at google. Den test du har lagt op er tydeligere end mine test var 5+ og jeg har altså en lille en på 3 år i dag. Jeg var nervøs fordi stregen var så svag, men jeg var altså ligeså gravid som alle andre med røde tydelige fede streger

Anmeld Citér

21. juli 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Er enig med de andre. Du har lagt mange debatter op osv med billeder af tests. Du er gravid, dine tests er positive og dit hcg ligger fint. 

Om det er i overkanten eller underkanten, lad være med at hæng dig i det. Og skulle det værste ske, 7-9-13, at du mister, så kan du alligevel intet gøre. Du kører dig selv helt unødvendig op. Det stress har hverken dig eller baby godt af. Så. Selvom det er pisse svært, så slå koldt vand i blodet og hold dig fra nettet i et par dage. Tag i svømmehallen og gør ting for at fjern fokus. 

Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.