Har testet i laaaang tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
11 svar
2 synes godt om
21. juli 2016

24681012

hejsa! Har testet ægløsning i laaaang tid og haft utallige negative! Testede to gange idag og den sidste blev efter lang tid pragende prositiv! Tænkte da jeg ville tage en digital og den er positiv! Har ikke haft klistret udflåd men mere cremet og meget!

Det er idag 3 dage siden vi sidst havde sex - og vi skal i aften og de næste dage selvfølgelig!!' Er det ikke korrekt? Så vi kan stadig godt nå at befrugte ægget??? Det er ikke for sent vel?! 

Hpber i vil hjælpe!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

24681012

24681012 skriver:

hejsa! Har testet ægløsning i laaaang tid og haft utallige negative! Testede to gange idag og den sidste blev efter lang tid pragende prositiv! Tænkte da jeg ville tage en digital og den er positiv! Har ikke haft klistret udflåd men mere cremet og meget!

Det er idag 3 dage siden vi sidst havde sex - og vi skal i aften og de næste dage selvfølgelig!!' Er det ikke korrekt? Så vi kan stadig godt nå at befrugte ægget??? Det er ikke for sent vel?! 

Hpber i vil hjælpe!!!!

HJÆÆÆÆÆLP 

Anmeld Citér

21. juli 2016

24681012

Ingen der vil hjælpe? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

MRS.Thomsen

Jeg har ikke erfaring med ÆL-teste. Ægløsningen varer ca. 12-24 timer og sædceller han leve inden i dig i op til 5 dage (det varierer vist fra mand til mand) Hvis du har ÆL nu kan i stadig nå det. Måske hænger der en svømmer ved fra for 3 dage siden, men giv den da hellere et par skud mere 

Anmeld Citér

21. juli 2016

24681012

MRS.Thomsen skriver:

Jeg har ikke erfaring med ÆL-teste. Ægløsningen varer ca. 12-24 timer og sædceller han leve inden i dig i op til 5 dage (det varierer vist fra mand til mand) Hvis du har ÆL nu kan i stadig nå det. Måske hænger der en svømmer ved fra for 3 dage siden, men giv den da hellere et par skud mere 

Super! Mange tak!!!!

Anmeld Citér

22. juli 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Altså da jeg fik sådan en smiley for 3 år siden, der var vi "igang" samme aften, dagen efter og så liiiiigggeee dagen efter igen igen, og resultatet er i vuggestue og lave ballade lige nu, så det skulle bestemt ikke være for sent 

God fornøjelse 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Bønnespire

Det er bestemt ikke for sent, en ægløsningstest bliver positiv når der er 12-24 timer til du rent faktisk HAR ægløsning, du har ikke ægløsning lige nu, så hvis i gør det i aften og muligvis imorgen skulle i ikke kunne undgå at ramme tidspunktet  

Anmeld Citér

22. juli 2016

24681012

Okay - super! Tusinde tak for svar!!! 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Milalas

Dette er egentlig ikke rigtig svar på dit spørgsmål men kan også se der er svaret rigtig godt på det. 

Jeg vil blot sige at jeg har nærmest samme historie som dig med de negative tests og jeg kan kun anbefale at teste om eftermiddagen. Når jeg tester tidligere på dagen så tror jeg ikke niveauet er højt nok til at testes 

Anmeld Citér

22. juli 2016

24681012

Milalas skriver:

Dette er egentlig ikke rigtig svar på dit spørgsmål men kan også se der er svaret rigtig godt på det. 

Jeg vil blot sige at jeg har nærmest samme historie som dig med de negative tests og jeg kan kun anbefale at teste om eftermiddagen. Når jeg tester tidligere på dagen så tror jeg ikke niveauet er højt nok til at testes 

Okay. Mange tak! For testede hver dag kl 12:30 også igen kl 18 ca. Men skal da til at teste fra jeg får fri og til jeg går i seng istedet! Er ret nybegynder med test! 

Håber vi får bid denne gang! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.