Satte ægget sig mon fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
9 synes godt om
21. juli 2016

Debatpigen.

Jeg oplevede i går et niv(somom en stak mig i livmorden) det stoppede efter et sekunder, og så lidt sener mærkede jeg murren og mens smerter?, kan det ha været mit æg jeg fik op 2+5 der satte sig fast?.  Eller er det helt normalt?... var også oppe og tisse i nat (plejer aldrig at skulle tisse om natten).. nogen der har oplevet at mærke ægget sat sig fast? Oplevede også der var en smule pletblødning(farve) i cironen jeg tager.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Rockertand

Debatpigen. skriver:

Jeg oplevede i går et niv(somom en stak mig i livmorden) det stoppede efter et sekunder, og så lidt sener mærkede jeg murren og mens smerter?, kan det ha været mit æg jeg fik op 2+5 der satte sig fast?.  Eller er det helt normalt?... var også oppe og tisse i nat (plejer aldrig at skulle tisse om natten).. nogen der har oplevet at mærke ægget sat sig fast? Oplevede også der var en smule pletblødning(farve) i cironen jeg tager.

Hvorfor tror du, at du skulle kunne mærke det?

Prøv lige at forestille dig et smertehelvede ved menstruationen, hvis du kunne mærke din slimhinde - så det kan du altså ikke. 

Derimod kan du mærke tarmbevægelser, senestræk, nerveforstyrrelser og så videre, så slå koldt vand i blodet, men lad være med at miste håbet, du kan jo godt være gravid alligevel.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Debatpigen.

Rockertand skriver:

Hvorfor tror du, at du skulle kunne mærke det?

Prøv lige at forestille dig et smertehelvede ved menstruationen, hvis du kunne mærke din slimhinde - så det kan du altså ikke. 

Derimod kan du mærke tarmbevægelser, senestræk, nerveforstyrrelser og så videre, så slå koldt vand i blodet, men lad være med at miste håbet, du kan jo godt være gravid alligevel.

Har bare læst rigtigt mange kan mærke det?. Prøv selv at google, så kommer der meget op omkring en del har kunnet mærke ægget satte sig fast...

Anmeld Citér

21. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Debatpigen. skriver:

Har bare læst rigtigt mange kan mærke det?. Prøv selv at google, så kommer der meget op omkring en del har kunnet mærke ægget satte sig fast...

Jeg tror det er ønsketænkning, at man skulle kunne mærke det.

Men jeg håber, at du er blevet gravid!

Anmeld Citér

21. juli 2016

mija

Jeg er en af dem, der har kunne mærke at der skete noget!
- Jeg fik en underlig uro i kroppen, kildren/smerte i underlivet og følelsen af noget anderledes. Og ca 1 uge efter testede jeg positivt 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Rockertand

Debatpigen. skriver:

Jep, man kan Google sig til det mest stupide, men det gør det jo ikke mere sandt?!?

Hvis du var lige så opmærksom på din krop, når du ikke forsøgte at blive gravid, så ville du også kunne melde om de særeste symptomer på alt muligt.

Anmeld Citér

21. juli 2016

CC79

Det kan jo godt være. Jeg har selv i 2 af mine 5 graviditer oplevet voldsomme krampeanfald i underlivet  da ægget satte sig fast kombineret med en graviditetskvalme ganget med 10 mens det stod på. Så nogen mærker deres krop mere end andre men de tre andre gange har jeg ik mærket dette men dog den voldsomme murren du også beskriver. Den murren var der også i processen med æggene der satte sig fast. Så ja nogen fornemmer det og andre intet. En enkelt gang har jeg også oplevet en implantationsblødning men ja det er bare så forskelligt fra gang til gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.