Fryseæg og rejse til varmt land.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
7 svar
1 synes godt om
21. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej ift til oplægning af æg fik jeg jo at vide at motion og overophedning af kroppen er no-go hvordan er det når man kommer længere hen i forløbet? Jeg er nemlig gravid nu og vi tager til Tyrkiet når jeg er omkring 7+2 der ilvære mellem 30 og 50 grader dernede. Har det nogen betydning jeg er kommet helt i tvivl 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej ift til oplægning af æg fik jeg jo at vide at motion og overophedning af kroppen er no-go hvordan er det når man kommer længere hen i forløbet? Jeg er nemlig gravid nu og vi tager til Tyrkiet når jeg er omkring 7+2 der ilvære mellem 30 og 50 grader dernede. Har det nogen betydning jeg er kommet helt i tvivl 

Slet ingen?

Anmeld Citér

21. juli 2016

Augustmama

Hold dig i skyggen og sørg for ikke at have det for varmt. 

Kjoler og lille Trus ;-) 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

Augustmama skriver:

Hold dig i skyggen og sørg for ikke at have det for varmt. 

Kjoler og lille Trus ;-) 

Må jeg slet ikke komme ud i solen ?  Jeg elsker at ligge og nyde solen, men hopper til i poolen eller i skyggen 10 min for at blive kølet ned. Og så i solen igen ? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Må jeg slet ikke komme ud i solen ?  Jeg elsker at ligge og nyde solen, men hopper til i poolen eller i skyggen 10 min for at blive kølet ned. Og så i solen igen ? 

Er du blevet scannet og alt var okay?  

I så fald er du helt almindelig gravid og må hvad en gravid må -  og gravide må gerne være i solen...  Vær dog opmærksom på at du hha risiko for at blive solbrændt i plamager 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Er du blevet scannet og alt var okay?  

I så fald er du helt almindelig gravid og må hvad en gravid må -  og gravide må gerne være i solen...  Vær dog opmærksom på at du hha risiko for at blive solbrændt i plamager 

Ikke endnu da jeg kun er knapt 5 uger henne nu. Vi har bare bestilt rejsen og ville bare høre

Anmeld Citér

21. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Tag afsted med god samvittighed og jo du må gerne sole. Men alt med måde. Vi var i egypten da jeg var 10 uger henne og jeg solede osv. Det var dejligt. Nyd jeres ferie og tillykke med graviditeten!

Anmeld Citér

21. juli 2016

Augustmama

Anonym skriver:

Jo, selvfølgelig må du ligge i solen. :-) 

som andre skriver er du helt alm. Gravid. 

Fosteret har det trygt og godt inde i din mave. Og (undskyld lige på og hårdt) hvis det "dør" så ville det have gjort det ferie eller ej.. Så er det fordi det ikke er sundt og raskt.

Så nyd din ferie og tillykke med graviditeten , du er langt fra den eneste der har stået i din situation :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.