så sex slet ikke er eksisterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. juli 2016

Anonym trådstarter

Andre forhold hvor sex slet ikke eksister, eller rettet sagt flere måneder siden man haft sex?

Hvordan går jeres forhold til dagligt, når der ikke er den tætte kontakt mellem jer?

Hvad gør i ellers for at være "kærester"?

- for herhjemme, går det sku ned af bakke, vi er sure, bider af hinanden, "ser" ikke hinanden i hverdagen, jeg gider næsten ikke føre en samtale med ham, fordi han irriterer mig sådan

er vi bare vokset fra hinanden eller hvad sker der? - det stresser mig at det går så "dårligt".

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Andre forhold hvor sex slet ikke eksister, eller rettet sagt flere måneder siden man haft sex?

Hvordan går jeres forhold til dagligt, når der ikke er den tætte kontakt mellem jer?

Hvad gør i ellers for at være "kærester"?

- for herhjemme, går det sku ned af bakke, vi er sure, bider af hinanden, "ser" ikke hinanden i hverdagen, jeg gider næsten ikke føre en samtale med ham, fordi han irriterer mig sådan

er vi bare vokset fra hinanden eller hvad sker der? - det stresser mig at det går så "dårligt".

Uden at vide det vil jeg tro at det ikke er sex i mangler - det er bare et symptom 

Det lyder som om at i glemmer at bruge tid på hinanden og nusse og kysse,  snakke,  forkæle,  se på hinanden  og alt det andet der hører til at være et par 

Hvis i gør en indsats for at prioritere hinanden i den kommende tid er jeg sikker på at det også vender i sexlivet 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Uden at vide det vil jeg tro at det ikke er sex i mangler - det er bare et symptom 

Det lyder som om at i glemmer at bruge tid på hinanden og nusse og kysse,  snakke,  forkæle,  se på hinanden  og alt det andet der hører til at være et par 

Hvis i gør en indsats for at prioritere hinanden i den kommende tid er jeg sikker på at det også vender i sexlivet 

tror man giver det skylden, i det at vi storset ikke har noget.  Ja vi glemmer ret hurtig hinanden, og bruger tiden på børn, job og det huslige.

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

tror man giver det skylden, i det at vi storset ikke har noget.  Ja vi glemmer ret hurtig hinanden, og bruger tiden på børn, job og det huslige.

Det sker for de fleste børnefamilier i perioder.. 

Vi er heller ikke for gode til det  herhjemme for tiden 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Det sker for de fleste børnefamilier i perioder.. 

Vi er heller ikke for gode til det  herhjemme for tiden 

Jeg får bare den følelse af om man overhovedet er de rette for hinanden så

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg får bare den følelse af om man overhovedet er de rette for hinanden så

Hvorfor dog det?  Det er helt normalt at have svingende sexlyst i perioder gennem livet -  både for mænd og kvinder  -  især når man har meget om ørerne 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Hvorfor dog det?  Det er helt normalt at have svingende sexlyst i perioder gennem livet -  både for mænd og kvinder  -  især når man har meget om ørerne 

- vil tro at vi det sidste 12mdr har haft sex 6-8gange  derfor tænker jeg nemlig som jeg gør.

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

- vil tro at vi det sidste 12mdr har haft sex 6-8gange  derfor tænker jeg nemlig som jeg gør.

Og hvor gamle er børnene?  Og hvor mange? 

Er der også pres på job og økonomien? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Og hvor gamle er børnene?  Og hvor mange? 

Er der også pres på job og økonomien? 

Ja, der er en del pres på begge sidder.

1 på 5,3.

Anmeld Citér

21. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Ja, der er en del pres på begge sidder.

1 på 5,3.

Jamen så er det jo ikke underligt  

Snak med hinanden om det og sæt gerne en aften af om ugen til jer 2...  Hold en date hjemme eller ude -  hold i hånden,   kys og nus i sofaen en time,  lav voksenmiddag  efter barnets sengetid,  spil et spil,  giv massage  eller hvad i nu kan finde på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.