Erfaringer med IKEA's hvidevarer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.824 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2016

Loa

Ja som overskriften siger. Er der nogen der har købt hvidevarer hos IKEA? 

Vi står og skal lave køkken, men kan ikke finde ud af om vi skal købe ovn osv i IKEA eller Skousen, som vi før har været tilfreds med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Kasand

Hejsa :-)

Jeg arbejder som køkkenkonsulent, så har en del erfaring med hvidevarer :-)

De hvidevarer der sælges i IKEA, produceres af Electrolux, men får et andet navn. Til sammenligning er det også Electrolux der producerer Zannussi og AEG.

IKEAs hvidevarer er helt udemærket og jeg ville ikke have nogle skrupler med selv ar købe dem, og man får nogle gode produkter meget billigt :-)

Anmeld Citér

21. juli 2016

fruD

Vi har et IKEA køkken med hvidevare. Det har fungeret perfekt i de 5 år vi har haft det. Jeg er fuldt ud tilfreds og kunne sagtens finde på at vælge det igen en anden gang. Både køkken og hvidevarer.

Anmeld Citér

21. juli 2016

Loa

Kasand skriver:

Hejsa :-)

Jeg arbejder som køkkenkonsulent, så har en del erfaring med hvidevarer :-)

De hvidevarer der sælges i IKEA, produceres af Electrolux, men får et andet navn. Til sammenligning er det også Electrolux der producerer Zannussi og AEG.

IKEAs hvidevarer er helt udemærket og jeg ville ikke have nogle skrupler med selv ar købe dem, og man får nogle gode produkter meget billigt :-)

Fedt  

Rart med rigtig ekspert viden  

Hvordan vil du sige/tro de er i forhold til Siemens? 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Loa

fruD skriver:

Vi har et IKEA køkken med hvidevare. Det har fungeret perfekt i de 5 år vi har haft det. Jeg er fuldt ud tilfreds og kunne sagtens finde på at vælge det igen en anden gang. Både køkken og hvidevarer.

Lækkert Så vil jeg ikke lade mig afskrække

Anmeld Citér

21. juli 2016

Pianisten

Boede til leje i en lejlighed som havde IKEA hvidevarer, og det fungerede simpelthen fantastisk. Savner virkelig det komfur jeg havde der - det var SÅ lækkert! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.