Jeg væmmes! Og undskyld deltagerne!
Jeg er lige ramt 10+0 og hver morgen jeg børster tænder og kommer om til kindtænderne så får jeg kvalme og begynder at kaste op.. Som regel er det bare opkast med spyt men nu er det gult flydende væske der kommer op.. Og det er hver morgen!
(Jeg vågner med den ondeste morgen smag i munden og kan ikke holde ud og være i den mund så jeg har et stort behov for at børste tænder!!!)
Nu om aften føler jeg der ligger et ekstra fedt lag på mine tænder hvilket er så ulækkert og igen føler jeg bare jeg må børste tænder! Men gudhjælpende om jeg ikke er begyndt og kaste op om aften også! Nu er det bare alt der ryger op som jeg har spist igennem dagen, klumper osv og når jeg føler jeg er færdig så mærke jeg bare stadig klumper i halsen og jeg får det så dårligt ved tanken om at det er beæk der sidder fast.. Igen er det kun når jeg børster tænder..
Jeg har både børstet med alm tandbørste og med elektrisk og ingen ting hjælper.. Har så stort et behov efter hånden og få mine tænder børstet omme ved kindtænderne de er ikke børstet jeg ved ikke hvor lang tid for det vælter bare ud af mig.
Hjælp mig! Og kom med nogen gode råd! Det er ved at være akut for mig!!
Jeg holder det ikke ud! Jeg Synes det er så klamt!!! Også især når jeg skal bruge hele min morgen på det pjat! 

Anmeld
Citér