Hvor kan medela købes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. juli 2016

Mn101186

Hejsa alle ��

Er der nogen som kan hjælpe med hvor man kan købe, Medela brystformer? Har søgt på nettet men kan ikke finde dem.. Har flade brystvorter så håber dette vil kunne virke ved vores nr to.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

SofiaMik

Hejsa alle ��

Er der nogen som kan hjælpe med hvor man kan købe, Medela brystformer? Har søgt på nettet men kan ikke finde dem.. Har flade brystvorter så håber dette vil kunne virke ved vores nr to.

Prøv at søge på Medela ammebrikker - mener at du kan få dem i ønskebørn og babysam. Jeg har god erfaring med Medela for længe siden med første barn, som ikke kunne få fat.

Anmeld Citér

20. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Mener di kam købe dem på nettet også brugt på dba. 

Andre størrelse tragte kan købes ønskebørn. Vigtigt at di finder den rette størrelse. Spørg den sundhedsplejerske til råds 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mn101186

SofiaMik skriver:

Prøv at søge på Medela ammebrikker - mener at du kan få dem i ønskebørn og babysam. Jeg har god erfaring med Medela for længe siden med første barn, som ikke kunne få fat.

Årh det er ikke ammebrik jeg tænker på - men må se om de har de andre derinde å

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mn101186

årgang84 skriver:

Mener di kam købe dem på nettet også brugt på dba. 

Andre størrelse tragte kan købes ønskebørn. Vigtigt at di finder den rette størrelse. Spørg den sundhedsplejerske til råds 

Størrelse er jeg med på ���� men kan ikke finde dem på nettet, kun læse om dem på medela hjemmeside 

Anmeld Citér

20. juli 2016

Kattha

Mn101186 skriver:

Størrelse er jeg med på ���� men kan ikke finde dem på nettet, kun læse om dem på medela hjemmeside 

Prøv at skrive en mail til Medela og spørg. Kan huske de var super søde da min kæreste skrev fordi vi havde lidt bøvl med en del af deres pumpe, og de sendte endda ekstra dele til os, ganske gratis. De må vide hvem forhandler specifikke produkter måske?

Anmeld Citér

20. juli 2016

Mn101186

Kattha skriver:

Prøv at skrive en mail til Medela og spørg. Kan huske de var super søde da min kæreste skrev fordi vi havde lidt bøvl med en del af deres pumpe, og de sendte endda ekstra dele til os, ganske gratis. De må vide hvem forhandler specifikke produkter måske?

Super �� Har lige prøvet at skrive til dem ��

Anmeld Citér

20. juli 2016

SaraSH

Jeg købte mine på www.med24.dk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.