Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal have taget blodprøve imorgen tidlig hvor jeg vil være 4+5 og på trods af mine positive teste er jeg stadig pis-hamrende nervøs! Alle mulige tanker flyver gennem hovedet på mig, tænk nu hvis det er en fuser, tænk det hvis det er en bio og kroppen bare ikke har fundet ud af det, tænk nu hvis..... Ih hvor er det træls at have det sådan testene er flotte ift da jeg havde en bio for 14 mdr siden men frygten sidder så dybt i mig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kærlighedogkildevand skriver: skal have taget blodprøve imorgen tidlig hvor jeg vil være 4+5 og på trods af mine positive teste er jeg stadig pis-hamrende nervøs! Alle mulige tanker flyver gennem hovedet på mig, tænk nu hvis det er en fuser, tænk det hvis det er en bio og kroppen bare ikke har fundet ud af det, tænk nu hvis..... Ih hvor er det træls at have det sådan testene er flotte ift da jeg havde en bio for 14 mdr siden men frygten sidder så dybt i mig
Jeg fik taget blodprøve i går
tror ikke du skal være nervøs... Når dine test er positive så er den nok også positiv ved blodprøven selvom jeg ved at mine test nu er meget positive så ved jeg også at der er en chance for at miste, men har valgt at nyde mine 2 streger hvis jeg mister, så kan jeg desværre ikke gøre noget... Men tror at hvis jeg har et positiv sind og tror på denne graviditet så er chancen større for at beholde
jeg hepper på en god bp.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128