Mærke liv (uge 12)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.787 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2016

Anonym trådstarter

I morges lå jeg med hånden på maven og pludseligt mærkede jeg en bevægelse, som om baby lige slog en koldbøtte. 

Men så tænker jeg er det ikke mega tidligt??? Er kun i uge 12. Begyndte dog at mærke små blob med min datter i uge 14-15. 

Men det føltes virkelig som om det var baby og ikke min mave der slog knuder eller lign.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2016

MorTil3+

I morges lå jeg med hånden på maven og pludseligt mærkede jeg en bevægelse, som om baby lige slog en koldbøtte. 

Men så tænker jeg er det ikke mega tidligt??? Er kun i uge 12. Begyndte dog at mærke små blob med min datter i uge 14-15. 

Men det føltes virkelig som om det var baby og ikke min mave der slog knuder eller lign.

Her tredje gang ku jeg mærke bebs fra uge 10, så det kan sagtens passe. Og allerede fra uge 14 ku jeg mærke det udenpå.

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

MorTil3+ skriver:

Her tredje gang ku jeg mærke bebs fra uge 10, så det kan sagtens passe. Og allerede fra uge 14 ku jeg mærke det udenpå.

Okay vildt nok. 

Synes også jeg har mærket lidt blop den sidste uges tid. Har så også to babyer i maven, så måske det også er grunden til at det er så tidligt

Anmeld Citér

20. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jeg mærkede her anden gang allerede hvad jeg mener var liv da jeg var 11+6 det var langt fra dagligt, men en gang imellem fra den dag mærkede jeg bobler mærkede puf fra ham hver dag fra uge 17+0 ca. Er i dag 21+1 og mærker ham heldigvis fortsat dagligt

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Jeg mærkede her anden gang allerede hvad jeg mener var liv da jeg var 11+6 det var langt fra dagligt, men en gang imellem fra den dag mærkede jeg bobler mærkede puf fra ham hver dag fra uge 17+0 ca. Er i dag 21+1 og mærker ham heldigvis fortsat dagligt

Dejligt at høre. 

Har heller ikke mærket noget hver dag

Anmeld Citér

20. juli 2016

CBbaby

Jeg mærkede liv første gang i uge 10. En lille fisk som slog med halen. Der gik et par dage, så var det der igen. Jeg mærkede liv hver dag fra uge 14/15 ca... Og fra uge 18 kunne man mærke det uden på.. Og i uge 24+ kunne man se sparkene helt tydeligt Så Det kan sagtens være baby, du mærker

Anmeld Citér

20. juli 2016

Anonym trådstarter

CBbaby skriver:

Jeg mærkede liv første gang i uge 10. En lille fisk som slog med halen. Der gik et par dage, så var det der igen. Jeg mærkede liv hver dag fra uge 14/15 ca... Og fra uge 18 kunne man mærke det uden på.. Og i uge 24+ kunne man se sparkene helt tydeligt Så Det kan sagtens være baby, du mærker

Skønt jeg tror også at det er baby. Kan i hver fald ikke forestille mig at det skulle være andet. 

Det var også tideligt du kunne mærke det og at man kunne mærke det uden på

Anmeld Citér

20. juli 2016

CBbaby

Anonym skriver:

Skønt jeg tror også at det er baby. Kan i hver fald ikke forestille mig at det skulle være andet. 

Det var også tideligt du kunne mærke det og at man kunne mærke det uden på

Ja meget. Men ved, at min livmoder ligger/sidder på en måde, så man kan mærke og se den hurtigt. Er blevet scannet Og gennemscannet forbindelse med en graviditet på hormonspiral. Det betyder også, at jeg bærer graviditet uden på meget hurtigt. Kunne ikke skjule, at jeg var gravid i uge 10. Så sagde det til min chef - det havde hun set. Og det var når jeg ikke var oppustet om morgenen. :-) så hos nogen går det stærkt - også kan man naturligt også mærke mere, når organerne ligger sådan, sagde min læge  

Anmeld Citér

21. juli 2016

ønskebørn74

Anonym skriver:

Okay vildt nok. 

Synes også jeg har mærket lidt blop den sidste uges tid. Har så også to babyer i maven, så måske det også er grunden til at det er så tidligt

Ved mine tvillinger mærkede jeg dem fra 10. Uge og fik det bekræftet at det var dem ved en scanning.. ��

Anmeld Citér

21. juli 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Når man er flergangs gravid kan man godt mærke det tidligere, det er dog ikke alle der gør det. 

Da jeg ventede nr. 2 kunne selv scanningssygeplejersken mærke liv udenpå til NF, var 13+0 der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.