Kære piger
Jeg skrive fordi jeg er havnet i en uventet situation. Og ikke aner hvem jeg skal spørge til råds. Jeg kom starks i tanke om at spørge jer.
Jeg fik mit for 14 dage siden mit drømmejob.. Jeg har tidligere været på arbejdspladsen det var den vildelste følelse at få jobbet. - jeg har opstart i starten af august. Stillingen er kun et barselsvikariat ...
Men nu er sagen den, min mand og jeg har forsøgt at få et barn i nogle år også med hjælp men uden held.. Da vi så ligger det på hylden og jeg skal bruge alt mit krudt på min karriere Finder jeg ud af, at jeg er gravid! Jeg venter vores ønske barn, er lige blevet scannet alt er som det skal være, men det er stadig meget tidligt.
Hvordan forholder jeg mig nu? Min moral og etik vil gerne informere min chef da jeg ønsker at være loyal og kunne se mig selv og mine kollegaer i øjene. Samt have en fremtid hos dem, og ikke at tage rumpen på nogen.
Fagforeningen mener selvfølgelig at jeg skal holde min mund og tænke på mig selv. Jeg ønsker ikke at brænde i broer. Det er mit drømme job!!!!
Hvad gør man? Hvad vil i råde mig til at gøre... Jeg kender reglerne, men når nu det er mit drømme job.. Hvad havde i gjort?
Ønsker jer den bedste sommer..
Anmeld
Citér