Forbrydelsen 2, er censureret for at undgå ballade...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Mira0911

Børnefamilier og Politikere...  www.bt.dk/underholdning/dr-censurerer-sarah-lund-instruktoeren-raser

Er det rimeligt? Det synes jeg ikke, som der står så må man lægge børnene i seng, og det er jo heller ikke børnefjernsyn.

Lader I jeres børn se Forbrydelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

tumle81

Min datter på 5 ½ år er lagt i seng. Hun er slet slet ikke gammel nok til at se en serie som Forbrydelsen...

Knus Kathrina 36+0

Anmeld

29. september 2009

Henriette72

Jeg synes at det er latterligt. Man ved jo hvad det er for en serie når man sætter sig ned og ser den. Så må man vurdere om det er noget ens børn kan tåle at se eller ej.
Selma bliver puttet kl 20 (19:45 om søndagen nu) så der er ikk noget problem.

Knus

Anmeld

29. september 2009

oo

det mest latterlige i den her sag er, at DR er nødt til at følge direktiver udstedt af EU omkring hvad vi europæere må se i tv klokken 20 for ikke at få ballade! det er så langt ude, men der må jo være nogen der syntes EU er godt for danskerne...

Anmeld

29. september 2009

Stumpen

Sådan noget ævl, så må forældre skisme blive voksne og tage ansvar for det deres børn ser i fjernsynet..

Anmeld

29. september 2009

MorTilGustav

Hvis de er så bange for folks reationer burde de da hellere sende det lidt senere end at klippe i den! Hvorfor skal det gå ud over alle andre at nogle få ikke kan tåle mosten?

Anmeld

29. september 2009

Mira0911

Jeg forstår det simpelthen ikke...

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
HELT vildt langt ude...

I øvrigt, syntes jeg at kl. 20 er et dårligt tidspunkt til den slags, for Idun SKAL IKKE se det, det er unødvændigt at se for hende. Men det er yderst sjældent at hun rent faktisk SOVER kl. 20, så vi ser det stort set altid på et andet tids. punkt på nettet..

Anmeld

29. september 2009

oo

igen må jeg lige understrege, at DR ikke gør noget forkert, de følger regler udstedt af EU, som vores regering har givet tilladelse til at diktere ret og forkert her i landet - selv ned i små detaljer som hvad vi ser på tv en søndag aften klokken 20. MEN, som Zafir skriver, så er det jo ikke alle børn der sover klokken 20, så hvorfor ikke bare rykke sådan en serie til klokken 21??

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Så er det jeg hader EU, når de sådan skal bestemme ting der ellers bude være HELT og aldeles op til det enkelte land!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.