Tester negativt i uge 3+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
10 svar
12 synes godt om
19. juli 2016

HVPigen

Øøøøøøv det er uge 3+0 for mit vedkommen og testen er bragende negativ..  (jeg ved dog godt jeg ikke kan regne med det blev til en graviditet) men så havde jeg dog bevis på det kunne lade sig gøre igen, 

Var det så bare det? eller kan jeg forvente noget stadig.. jeg ved min æggeløsning var 13 juli 

Nogen der har testet senere negativ en 3+. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er jo ikke engang en uge siden du har haft ÆL, så selvfølgelig er testen negativ. Ægget har dårligt nok nået at sætte sig fast. 

Giv det lige 4-5 dage endnu som minimum.

Anmeld Citér

19. juli 2016

HVPigen

EBK skriver:

Det er jo ikke engang en uge siden du har haft ÆL, så selvfølgelig er testen negativ. Ægget har dårligt nok nået at sætte sig fast. 

Giv det lige 4-5 dage endnu som minimum.

Det er da ikke en selvfølge?? med min datter testede jeg positivt nu 

Anmeld Citér

19. juli 2016

MissTas

HVPigen skriver:

Øøøøøøv det er uge 3+0 for mit vedkommen og testen er bragende negativ..  (jeg ved dog godt jeg ikke kan regne med det blev til en graviditet) men så havde jeg dog bevis på det kunne lade sig gøre igen, 

Var det så bare det? eller kan jeg forvente noget stadig.. jeg ved min æggeløsning var 13 juli 

Lyder usandsynligt at teste positivt 3+0 så kan godt forstå testen er negativ prøv igen om nogle dage 4-5 dage

Anmeld Citér

19. juli 2016

HVPigen

Gør det igen på min datters fødselsdag den 25 juli.. er den negativ der så tror jeg altså løbet er kørt! 

Anmeld Citér

19. juli 2016

MissTas

HVPigen skriver:

Gør det igen på min datters fødselsdag den 25 juli.. er den negativ der så tror jeg altså løbet er kørt! 

Lyder som en god ide  held og lykke!

Anmeld Citér

19. juli 2016

HVPigen

MissTas skriver:

Lyder som en god ide  held og lykke!

Tak håber virkelig! 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mortil2piger18

HVPigen skriver:

Det er ikke mange der kan teste så tidligt, jeg testede først positiv 3+6

Anmeld Citér

19. juli 2016

Steffecph

Det er helt normalt ikke at kunne teste positivt så tidligt. 

I denne graviditet testede jeg positivt 3+0, så det er muligt - men det handler i bund og grund om hvor hurtigt ægget sætter sig fast og moderkagen begynder at producere HCG. Derudover er det individuelt fra graviditet til graviditet hvor hurtigt det udskilles i urinen. 

Løbet er i bund og grund ikke kørt, før du får din menstruation. Jeg har hørt om flere der ikke kunne teste positivt før 6+, så 3+0 er for tidligt at antage noget :-) 

Anmeld Citér

19. juli 2016

KissMeKissMeKissMe

Mit HCG var 4+1 på 98. Dvs. ifølge standardberegningsmetoder ville det have været 6 på 3+0, hvilket testene jo overhovedet ikke kan måle. 

Så jeg er med på vognen om, at man ikke rigtigt kan sige, at håbet er blevet meget mindre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.