Amning og vandpibe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. juli 2016

Mette0105

Hej er der nogle der ved om man må ryge vandpibe når man ammer? Eller om det går i mælken? Kan man rygevandpibe også skal der går en vis antal timer før man må amme? Eller ? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

Kay

Mette0105 skriver:

Hej er der nogle der ved om man må ryge vandpibe når man ammer? Eller om det går i mælken? Kan man rygevandpibe også skal der går en vis antal timer før man må amme? Eller ? :-)

Der er pricist de samme retningslinjer for vandpibe som for almindelige tobak da det er mindst lige så skadeligt som smøger

Anmeld Citér

19. juli 2016

Rockertand

Mette0105 skriver:

Aner det ikke, men hvorfor overhovedet overveje det?

Anmeld Citér

19. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mette0105 skriver:

Tja altså det er jo tobak med nikotin og diverse i, så personligt ville jeg holde mig langt væk fra det. - Også selvom jeg ikke ammede. 

Men for at svare på dit spørgsmål, så ja det går i mælken. Jeg ville behandle det fuldstændig som almindelige cigaretter. - Gå efter samme retningslinjer mht amning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.