Endnu et SP besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2009

iln

Grundet opstartsproblemer med amningen, min tvivl om amning eller flaske og Silas manglende søvn om dagen er grunden til, at Sp´eren har været ved os en gang i ugen de sidste tre uger.

I dag kunne jeg så med glæde i stemmen fortælle hende, at Silas er begyndt at tage en middagslur på 2-3 timer og formiddag + eftermiddag + aften småsover han kun. Jeg har besluttet mig for at jeg fortsætter med at amme sen aften, nat og morgen hvor min mælkeproduktion er størst og så får han mme resten af dagen.
Der er altså endelig ved at være styr på det herhjemme og jeg er begyndt at have en del overskud. Dejligt.

Endvidere vokser knægten jo helt vildt. Han vejer nu 5,1 kg og måler 58 cm. Vi er begyndt at kunne have øjenkontakt med ham i små intervaller, når han ligger på min skulder er han bare blevet så dygtig til at holde sit hoved i længere tid.

Imorgen begynder vi så i legestue. Det bliver dejligt at komme ud og snakke med andre mødre og også at Sílas kan møde andre babyer.

Vedr. mødregruppen bliver vi 6 førstegangsmødre. Vi skal mødes første gang efter efterårsferien - det bliver nu også dejligt.

Og nu har jeg jo endelig fattet, hvordan man lægger billeder ind så I får lige lidt billedspam af min dejlige søn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

NaFe

Vor dejligt a høre a du føler lidt overskud nu....
Og nøj vor er han bare en lækkerbisken den lille "store" gut... han vokser da i hvert fald fint må man sige, det jo dejligt....

Anmeld

29. september 2009

Barbamama

han er bare så dejlig altså!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.