Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. juli 2016

Musen91

Jeg har nu pletblødt on and OFF siden søndag i sidste uge. 3 dage med rødt blod og resten af dagene engen brunt udflåd eller ingenting. Begyndte igen idag og bløde og bliver hver gang død nervøs. Vagtlægen vil ikke gøre noget og ej heller svangreambulatoriet. 

Vi så for 6 dage siden at han har det godt inde i maven, men derfor bliver jeg stadig død nervøs. Nogle der har prøvet det? Jeg er 15 uger henne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

MissMoon

Musen91 skriver:

Jeg har nu pletblødt on and OFF siden søndag i sidste uge. 3 dage med rødt blod og resten af dagene engen brunt udflåd eller ingenting. Begyndte igen idag og bløde og bliver hver gang død nervøs. Vagtlægen vil ikke gøre noget og ej heller svangreambulatoriet. 

Vi så for 6 dage siden at han har det godt inde i maven, men derfor bliver jeg stadig død nervøs. Nogle der har prøvet det? Jeg er 15 uger henne. 

Kan du ikke få en trygheds scanning af lægen? Eller også selv betale for en, så du kan få lidt ro omkring det

Anmeld Citér

19. juli 2016

Musen91

Monica89 skriver:

Kan du ikke få en trygheds scanning af lægen? Eller også selv betale for en, så du kan få lidt ro omkring det

Vi kan ikke selv blive ved med og tage privatskanninger. Så jeg håber lægen vil undersøge mig imorgen og det måske kan vise hvad det er der bløder.

Anmeld Citér

19. juli 2016

sne190810

Jeg blødte dagligt fra uge 15-16 stykker og to ugers tid frem, uden det havde betydning for min nulevende datter. Så det behøver ikke betyde alverden :-) til min MD scanning, kunne man så se en en lille fordybning bag min livmoderhals, hvor der lå små koagler, og scanningsdamen sagde at det højst sandsynligt også var derfra min blødning kom fra. 

selvom det er møgsvært, så slå koldt vand i blodet, tænkt på du lige har set bebs for 6 dage siden hvor den havde det ganske fint - og hold fast i den tanke. Det kan være, og er sikkert, ganske harmløst.. Men forstår godt det er skræmmende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.