Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heksemutter skriver: Her var den der i første forsøg både 1. og 2. gang. Jeg ved godt, at det ikke er det du efterspørger, men måske andre læser tråden og tænker, at det er meget sværere anden gang
Her var den der i første forsøg både 1. og 2. gang.
Jeg ved godt, at det ikke er det du efterspørger, men måske andre læser tråden og tænker, at det er meget sværere anden gang
Tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullesmith skriver: 1. Forsøg skete det 2. Gang og vi havde kun sex den ene gang så ved præcis dato hehe 1. Gang tog det ca. 5mdr.
1. Forsøg skete det 2. Gang og vi havde kun sex den ene gang så ved præcis dato hehe 1. Gang tog det ca. 5mdr.
Hehe
Vi prøvede kort efter jeg havde født, ca 4 mdr efter jeg blev gravid og var 9 uger henne men aborterede .. tænker det må være fordi min krop ikke er klar, men vi prøver endnu så nr 2 streg har ikke vist sig siden
Anonym skriver: Vi prøvede kort efter jeg havde født, ca 4 mdr efter jeg blev gravid og var 9 uger henne men aborterede .. tænker det må være fordi min krop ikke er klar, men vi prøver endnu så nr 2 streg har ikke vist sig siden
Held og lykke
Første gang: 2 år
Anden gang: 1½ år
tredje gang: 9 måneder - SA
fjerde gang: 6 måneder - MA
Men siden PB 3 start: 2 år
Det samme her.
Blev gravid i første cyklus med nr. 1 og 2
Mvh. Monica
Nr 1 i første forsøg.
Jeg er gravid 4+2, det tog 14 måneder Hvoraf 8 af dem var intensivt med ægløsningsteste, helsekost mm. Jeg tror det var de hårdeste måneder i mit liv og vi blev i juni henvist til udredning :-)
Tak for jeres svar!
Jeg fik endeligt en positiv test her til morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128