hjælp ? min første skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.484 visninger
13 svar
7 synes godt om
19. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej, har nu været i gang med projekt baby i halvandet år, og står til at skulle insimineres i sep. 

Men har denne måned prøvet concieve plus og der fulgte en gratis graviditetstest med, så tænkte at jeg da lige ville prøve den..

Er på ct. 3.5 ca... Problemet er at jeg har taget maange test gennem dette projekt og at aldrig kunne se mere end en enkelt streg. Men da jeg kiggede på testen efter 4 min i dag kunne jeg ane ens streg ??...

Er ser andre der har oplevet det, eller skal jeg helt lade være med at ligge noget i det og aflæse den som negativ ? ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2016

nielsen80

Anonym skriver:

Hej, har nu været i gang med projekt baby i halvandet år, og står til at skulle insimineres i sep. 

Men har denne måned prøvet concieve plus og der fulgte en gratis graviditetstest med, så tænkte at jeg da lige ville prøve den..

Er på ct. 3.5 ca... Problemet er at jeg har taget maange test gennem dette projekt og at aldrig kunne se mere end en enkelt streg. Men da jeg kiggede på testen efter 4 min i dag kunne jeg ane ens streg ??...

Er ser andre der har oplevet det, eller skal jeg helt lade være med at ligge noget i det og aflæse den som negativ ? ��

Jeg kan godt se den! Og synes der er farve i, så jeg krydser for stregen udvikler sig, de næste par dage!

Anmeld Citér

19. juli 2016

Mo123

Sådan så min også ud til at starte med! 

og en uge efter var den bragende positiv - jeg er 8+3 i dag 

Så afvent et par dage og test så igen 

Anmeld Citér

19. juli 2016

Anonym trådstarter

Hold da op, får et helt sug i maven nu, håber godt nok den endelig er der. Har gået de sidste 4 måneder med beskeden om jeg måske aldrig kunne få børn selv, men dette er første gang vi prøver efter kikkertoperation og fået fjernet cyste så krydser fingre ��

Anmeld Citér

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Købte nogle nye test i Normal og testede dagen efter der var kun 1 enkelt streg, men skulle have haft min mens torsdag eller igår, så prøvede lige at tage en her til aften for 10min siden og den ser sådan ud �� er helt i vildrede nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juli 2016

Goggelogge

Anonym skriver:

Købte nogle nye test i Normal og testede dagen efter der var kun 1 enkelt streg, men skulle have haft min mens torsdag eller igår, så prøvede lige at tage en her til aften for 10min siden og den ser sådan ud �� er helt i vildrede nu 

Lå den 10 min før nummer 2 streg kom?

Anmeld Citér

23. juli 2016

God-mor

Anonym skriver:

Stort tillykke. Du skal da være mor

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Nej den kom med det samme og var lige så tydelig som på billedet ovenover, billedet er først taget efter 10 min dog, men der stod på pakken man skulle vente 3 min med at aflæse resultatet men kom til at smige kigge efter 1 min og der var den der ��

Men jeg har mens smerter ligesom når jeg skal have mens har jeg haft siden torsdag ��

Anmeld Citér

24. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Nej den kom med det samme og var lige så tydelig som på billedet ovenover, billedet er først taget efter 10 min dog, men der stod på pakken man skulle vente 3 min med at aflæse resultatet men kom til at smige kigge efter 1 min og der var den der ��

Men jeg har mens smerter ligesom når jeg skal have mens har jeg haft siden torsdag ��

Vi er jo ikke ens men jeg havde også virkelig smerter i maven fra 3+1 ca og frem til 5+2 ca. Hvor det var værre end almindelig mens smerter og føltes som om hofterne blev trukket fra hinanden.

Så der kan godt være et godt tegn 

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Tog en igen fra morgenen af, men den var næsten.ikke positiv, ihvertfald ikke som den jeg fik igår aftes.. Skulle være ca. 4+3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.