God aften de damer,
Er ny her på siden og prøver at få et overblik, for det første er der nogle der kan hjælpe med alle de forkortelser???!!!
Ønsker i første omgang at være anonym, da det ikke er officielt for familie og venner endnu!
min mand og jeg har været gift i 5 år og bor i udlandet, vi er nu blevet enige om at tiden er inde til at gøre 2 til 3 altså vores første barn!
Her er mit dilemma, jeg er 40 stærkt på vej til 41 pga sygdom i min barndom er min krop udviklet som 30 årig. Så håber muligheden for frugtbarhed følger denne. Min mand er 31
Er der nogle gode råd I kan give mig? Jeg er i rimelig form, det samme er min mand, skal jeg gøre noget specielt, er lige for 3 dage siden stoppet med cerazette mini pille, jeg har brugt cerazette i ca 5 år uden afbrydelse, blev godkendt af min gynækolog. Jeg har haft lidt blødning de sidste par dage dette er dog stoppet igen idag.
Jeg stoppede i September sidste år og fik hurtig "normal" cyklus med 29 dage, prøvede at beregne ægløsning dagene, virkede ikke helt optimalt, for jeg blev ikke gravid, nu prøver vi så igen, kan jeg beregne det anderledes end ca 14 dage før næste menstruation?!
Årh manner, jeg håber der er nogle der har nogle erfaringer og kan hjælpe mig videre.

/ den håbefulde
Anmeld
Citér