Fru Ebied skriver:
Kære kloge mødre (+ fædre )
Min mand har fødselsdag den 10 oktober og jeg har besluttet mig for at vi skal en 3-4 dage afsted med vores fælles datter (bliver født 24.08).
Hun vil derfor være ca 6 uger når vi skal afsted.
Men hvor skal vi tage hen?
London er et højt ønske, men vi vil SÅ gerne opleve en musical osv og det er udelukket med vores datter. Så den rejse må vente til hun kan bliver passet medens vi er afsted.
Keder i noget til Berlin? Rom? Barcelona?
Er det en oplevelse der kan forenes med et 6 uger gammelt barn?
Mvh Fru Ebied
Jeg har rejst rigtig meget med børnene, helt fra de var 1-2 måneder gamle. De er nu 17, 5 og 2 år og vi rejser stadig. Vi er aldrig på charter og stort set altid i storbyer.
Rom er fantastik! Italiener er vilde med børn og vi har virkeligt fået meget hjælp og oplevet hensyn alle steder vi kom med klapvognen.
Rom er fyldt med trapper og skæve ujævne gader, så man skal være indstillet på at bære vognen op og ned.
Vi har altid været afsted med en City Elite og brugte en Voksi når barnet var helt lille.
Jeg har altid en vikle med og den bliver brugt flittigt.
Jeg kan ikke se det skal være et problem når barnet er lille. Jeg har sågar rejst med et 5 uger gammelt flaskebarn og vi havde bare alt MME i brikker. Flasker og sutter blev steriliseret på hotellet, i en mikrobølgeovn. Det er selvfølgeligt meget nemmere med et ammebarn, men andet kan sagtens lade sig gøre.
Anmeld
Citér