Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2016

Anonym trådstarter

Har her til morgen taget en test, tiltrods for at jeg først har forventede menstruation dag på onsdag, jeg plejer når jeg tester at (undskyld detaljer) tisse i en kop, men da jeg er på ferie kunne det ikke lade sig gøre, og tissede så i stedet for direkte på den, (syntes det er svært at ramme på denne måde). Men den så sådanne ud  er helt fortvivlet, kan jeg have gjort det forkert, eller er den god nok. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

Diosa85

Tror godt du kan forberede dig på at blive mutti  

Anmeld Citér

18. juli 2016

FrkLarsen

Anonym skriver:

Har her til morgen taget en test, tiltrods for at jeg først har forventede menstruation dag på onsdag, jeg plejer når jeg tester at (undskyld detaljer) tisse i en kop, men da jeg er på ferie kunne det ikke lade sig gøre, og tissede så i stedet for direkte på den, (syntes det er svært at ramme på denne måde). Men den så sådanne ud  er helt fortvivlet, kan jeg have gjort det forkert, eller er den god nok. 

Den er god nok, du skal være mor 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Liv_86

Du skal sørme være mor. Tillykke

Anmeld Citér

18. juli 2016

thildee

Den er da vist det man kalder positiv  
Stort tillykke herfra! 

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

Ihh tusinde tak alle sammen.

det er slet ikke til at tro, når vi har været igang med PB i 2 år nu, og skulle starte i fertilitets behandling i næste måned. 

Men som skrevet ovenover så har jeg først forventet menstruation start om to dage, og jeg har allerede svage menstruation smerter, nogen der ved om det er normalt?

Anmeld Citér

18. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ihh tusinde tak alle sammen.

det er slet ikke til at tro, når vi har været igang med PB i 2 år nu, og skulle starte i fertilitets behandling i næste måned. 

Men som skrevet ovenover så har jeg først forventet menstruation start om to dage, og jeg har allerede svage menstruation smerter, nogen der ved om det er normalt?

Det er helt normalt. Det hele rumsterer jo derinde. 

Så længe du ikke oplever decideret smerter eller blødning, så slap du bare helt af  

stort tillykke!

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Det er helt normalt. Det hele rumsterer jo derinde. 

Så længe du ikke oplever decideret smerter eller blødning, så slap du bare helt af  

stort tillykke!

Tusind tak det er helt fantastisk. 

Rigtig dejligt og hører. Det er kun svage smerter, slet ingenting i forhold til rigtige menstruation smerter. Så det er jo bare perfekt det hele, så må jeg bare krydse fingre for at den bliver hvor den skal

Anmeld Citér

18. juli 2016

Maalene

Jeg synes den ser flot positiv ud i betragtning af, at du har taget den 2 dage før tid 

Og du kan bestemt ikke have taget den forkert, når der dukker to streger op 

Et tillykke herfra er ihvertfald på sin plads - er sikker på den bliver tydeligere de næste par dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.