Kondomet der blev væk.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. juli 2016

Anonym trådstarter

Vidste ikke lige hvilken kategori jeg skulle plante den i, så nu kom den her....

Vi havde egentligt besluttet at vi ikke skulle have flere børn. Nok mest min mand, men jeg kunne se logikken i det. Og for lidt tid siden, var jeg egentligt helt tilfreds med den beslutning....

Vi bruger kondom, da jeg bliver psykisk påvirket af p piller, og desuden er blevet gravid på dem tidligere, trods korrekt brug.

Sagen er så den, at vi i en rus på et par øl og sommerferien, dyrker sex, med kondom, vel at mærke. (så ved ikke om det har påvirket mandens evne til at påføre kondomet...) Da vi så er færdige, kan vi ikke finde kondomet...!!! Seriøst! Vi leder febrilsk efter det, og det er bare ikke til at finde. 

Efter lidt tid nævner min mand, at så må den jo være oppe i mig. Jeg begynder at grine og siger at det kan det da ikke.... Men går ud og tisser, og tænker jeg lige mærker efter.... Og minsandten om jeg ikke finder det oppe i mig... WTF...?! 

Jeg kan ikke lade være med at grine, da jeg synes det er lidt komisk, men så begynder frygten at indtage mig... Og nævner dette for min mand, men han siger at der er sæddræbende creme på et kondom. 

Jeg beroliger mig også med, at det jo ikke er så længe siden, jeg har haft min mens. Så vi lader den lidt ligge der.....

Men det nager mig stadig. Hvad jeg kan google mig til, er de kondomer med sæddræbende creme ikke på markedet mere, eller hvad?

Tænk nu hvis... Vi havde jo taget en beslutning. Men ingen af os tænker at en fortrydelsespille nok er en udmærket idé i den her situation...

Og HVIS den nu er positiv, så tager vi den derfra, og vi ved bege to, at en abort ikke er en mulighed...

Det skete i torsdags. Og har idag følelsen af ÆL 

Min mens har været meget underlig den her gang, pletblødte lidt nogle dag, men først 3-4 dage efter gik den rigtig i gang...

Så spg er, hvornår tror I jeg kan teste? For nu nager det mig rigtig meget. Og vil egentlig gerne have svar hurtigt. 

Skal jeg tænke 14 dage fra den dag vi havde sex, eller skal jeg tænke en måned efter hvad jeg formoder var første mens dag (den dag jeg rigtig blødte?)

Og hvor sent kan man tage en fortrydelsespille? Jeg ville jo mene det er for sent nu, men kan den have en chance for at virke?

Tror egentlig jeg havde brug for at få det hele "ud af verden". Men fuck en syret situation at stå i.... Har seriøst aldrig hørt om at et kondom kunne ryge op i én...!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Kløver

Den her kan tages i op til 5 dage efter 

http://www.praeventionsmidler.dk/fortrydelsespiller/?gclid=CMPF3Jii-80CFcXhcgodKwMNQQ

Jeg ville teste 2 uger efter samleje 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Den her kan tages i op til 5 dage efter 

http://www.praeventionsmidler.dk/fortrydelsespiller/?gclid=CMPF3Jii-80CFcXhcgodKwMNQQ

Jeg ville teste 2 uger efter samleje 

Tak for svar Efter jeg skrev det, blev jeg lidt enig med mig selv om, at lade den være. Og hvis jeg er gravid, så må det være skæbnen.

Virkningen er alligevel nedsat, idet at jeg først ville kunne tage/købe pillen i morgen. Og så tæller vi 4 dage. 

Det er jo heller ikke sikkert at det er ÆL jeg kan mærke. Psyken kan jo gøre en del. Min mand virker meget upåvirkelig over situationen. Men det er nok noget andet, når det er ens egen krop.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Kløver

Anonym skriver:

Tak for svar Efter jeg skrev det, blev jeg lidt enig med mig selv om, at lade den være. Og hvis jeg er gravid, så må det være skæbnen.

Virkningen er alligevel nedsat, idet at jeg først ville kunne tage/købe pillen i morgen. Og så tæller vi 4 dage. 

Det er jo heller ikke sikkert at det er ÆL jeg kan mærke. Psyken kan jo gøre en del. Min mand virker meget upåvirkelig over situationen. Men det er nok noget andet, når det er ens egen krop.

Det kan jeg godt forstå håber det bedste for jer uanset  

Anmeld Citér

18. juli 2016

loop

Anonym skriver:

Er din mand også enig?

Jeg vil tro du kan købe fortrydelsespille på døgnapotek. Så er det kun 3 dage.

Anmeld Citér

18. juli 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Er din mand også enig?

Jeg vil tro du kan købe fortrydelsespille på døgnapotek. Så er det kun 3 dage.

Min mand tager det meget afslappet. Han er "hvis den er der, så er det sådan det er". Og sådan har han været fra det skete. Så det har mere været mine tanker omkring det, jeg havde brug for at lufte.

Jeg håber ikke på en graviditet, men frygter det som sådan heller ikke mere. Så hvis der skulle komme et barn ud af det, vil det være mere end velkommen.

Men en meget underlig situation at stå i, når jeg nu endelig var blevet afklaret med "kun" 2 børn. 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Rikke12345

Jeg ville teste 2 uger efter samleje hvis jeg var dig ��

Det er ingen garanti for at en fortrydelsespille virker. Vores yngste søn var ikke planlagt, og på trods af at jeg tog en fortrydelsespille, så hjalp den ikke. 

Idag er vi ovenud lykkelige for at han kom til verden på trods af vi gerne ville have ventet lidt. Vi har i forvejen 2 tvillinge piger som var knap 18 mdr da lillebror kom til verden. 

Pøj pøj med det hele ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.