Min dreng hoster meget og skriger når han får flas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2016

Mine3drenge

Hej 

Min lille dreng på 4 måneder er begyndt at hoste meget og han skriger når han skal spise. Det er sket 2 gange på 2 døgn at han har spist uden af skrige. Tror han har ondt i halsen af at hoste og derfor ikke er glad for at spise, det betyder også at der ryger mindre mad ned end der plejer - han er dog ikke slap eller har feber og smiler stadig når vi snakker, bare ikke helt så meget som når han er rask. En børnelæge på sygehuset lyttede på hans lunger igår da vi har været indlagt med forstoppelse og store skrigture men hun gav ikke udtryk for at der var noget galt med lungerne selvom jeg sagde han var begyndt at hoste. 

Har I nogle råd? Det er nogle ret heftige skrigture vi har når vi prøver at gi flasken. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

Kattha

Stakkels lille gut. Havde lægen slet ingen forslag omkring børnepanodil eller noget? 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Mine3drenge

Nej hun sagde i hvert fald ikke noget igår. Kan det lindre hvis han har ondt i halsen? 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Kattha

Det skulle jeg mene. Men når han er så lille, skal man nok rådføre sig med en læge inden man giver noget. Denne må så tage stilling ud fra barnets vægt osv. Hvis ikke du synes I kan vente til i morgen, så er  det måske en god idé at ringe til vagtlægen igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.