Overtøj til januar baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.511 visninger
15 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2016

SaraSimonsen

Hvilket overtøj har i brugt til vinter børn? Er det dumt med flyverdragt til en lille sammenkrøllet nyfødt eller meget smart i forhold til temperaturen udenfor? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2016

FrkC

Min søn er fra sidst i oktober .. Vi brugte en ulddragt fra Joha :) 

Anmeld Citér

17. juli 2016

ninibadini

Min søn er fra december. Vi har ikke haft decideret overtøj. Vi havde en bamsedragt som han havde på når vi kørte i bil, og ellers sov han ude i sin voksipose. Din baby skal jo ikke ud på den måde hvor det er nødvendigt med vind- og vandtæt tøj. Når I er ude, er han/hun i autostol eller i barnevognen. Da han blev for stor til dragten, var det blevet så lunt at han kunne køre i bil i en uldsweater. I øvrigt forringer det sikkerheden hvis baby sidder i en stor flyverdragt i autostolen. Selen skal sidde helt tæt ind til kroppen.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Babilooo

Køredragt - køb en i 62 evt og en evt i 56. 

De er lækre fra joha. Molo er også fine. 

Køb ikke en decideret flyverdragt. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

serinasmor

Køb hellere en sovepose / kørepose a la voksi  -  der er huller til sele (eller også kan det laves)  og så kan den bruges både i bil og barnevognen...  

Brugte vores i 3 vintre btw  

Anmeld Citér

17. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi brugte fleecedragt.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym

Du skal helt sikkert finde en lækker uldtrøje, som han/hun kan have på udendørs. Allerbedst er de hjemmestrikkede! En god uldtrøje regulerer selv varmen, så babyen hele tiden har en god temperatur. I en fleecedragt kampsveder de, og de vågner våde af sved. Jeg er ret direkte ja, men det er bare så vigtigt, at de har en god temperatur. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Du skal helt sikkert finde en lækker uldtrøje, som han/hun kan have på udendørs. Allerbedst er de hjemmestrikkede! En god uldtrøje regulerer selv varmen, så babyen hele tiden har en god temperatur. I en fleecedragt kampsveder de, og de vågner våde af sved. Jeg er ret direkte ja, men det er bare så vigtigt, at de har en god temperatur. 

Det er da noget fis at skrive. Du kan ikke bare generalisere på den måde.

Min søn har altid haft fleece på, og han er aldrig vågnet svedig. 

Ikke alle bryder sig om uld.

Anmeld Citér

17. juli 2016

Lenchick

Anonym skriver:

Jeg kan kun give dig ret. Fleece og andet syntetisk skidt er ikke godt. 

Uld er vejen frem ��

Hilsen én, hvis børn har uldundertøj året rundt og kun bruger uldtrøjer

Anmeld Citér

17. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter er godt nok fra juli, men hun havde en tynd uldjakke og hue+luffer fra joha, som det eneste overtøj den første vinter. Og så lå/sad hun i voksi når vi var ude. Hun var altid dejligt varm. Så det vil uden tvivl være min anbefaling, en voksi og overtøj af uld. Evt en bamsedragt eller ulddragt med fødder i til bilen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.