Anonym skriver:
Jeg er idag 9+2 og har ikke haft afføring siden tirsdag, dvs 5/6 dage... Jeg kan ikke finde ud af om jeg er forstoppelse eller jeg bare ikke skal af med noget... Jeg har ingen trang til noget, men kan da mærke min mave er fuld... Kalder man det forstoppelse når man intet kan mærke eller ikke har puha-trang eller er det kun når man virkelig vil presse men ikke kan?
jeg har igår aftes prøvet 2 tabletter Magnesia dak men det eneste der skete var at jeg kastede Tom mave op til morgen som en bivirkning...
Hvad skal jeg gøre?! Hvad gør i?! Jeg vil SÅ gerne kunne gå på toilettet og komme af med den sidste uges mad
Hjælp!!!
I teorien har man forstoppelse hvis der går mere end 2-3 dage uden afføring. Er du begyndt på jerntabletter og i så fald, hvilke?
Forstoppelse kan være manglende trang til at komme på toilettet og, som du selv siger, besvær med at komme af med "puha" når man sidde på tønden. Hvis jeg var dig, så ville jeg forsøge mig med Magnesia igen eller alternativt, som en anden også skriver, få fat i noget Movicol. Der skal gang i sen mavse 
Anmeld
Citér