søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. september 2009

memuffin

min yngste søn Liam på 9½ måned vågner stadig 2-3 gange hver nat og vil have mælk..
da vi efterhånden går rundt i en tåge af konstant træthed søges gode råd til hvordan vi får ham til at sove.....
er helt uden erfaring... hans storebror sov igennem fra han var 2 måneder ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Valle81

memuffin skriver:

min yngste søn Liam på 9½ måned vågner stadig 2-3 gange hver nat og vil have mælk..
da vi efterhånden går rundt i en tåge af konstant træthed søges gode råd til hvordan vi får ham til at sove.....

Hejsa:0)

hmm, umiddelbart ville jeg selv gøre følgende:

I en uges tid, så vil jo tro problemet var løst.

Tilbyde ham noget andet end mælk, måske et glas vand, eller slet ikke tilbyde ham noget og bare konsekvent sige, nu er det godtnat, og så bruge den tid i en uges tid på at få ham til at falde i søvn uden mælk vand eller andet.

Vil ikke mene at børn i den alder, har brug for at vågne om natten for at få noget at drikke eller spise.

Det var lige hvad jeg ville gøre, men det er jo ikke sikkert det er den rigtige løsning for Jer, men håber da i finder en løsning der virker:0)

Held og lykke

Anmeld

29. september 2009

M R

prøv af give lidt kamillete til natten det får min datter og han sover igemmen hele natten og hun er 3 måneder

Anmeld

29. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Hvor meget tager han af det mælk? For hvis Liam kun tager 1 lille slurk, så kunne i jo overveje og stoppe med mælk, og i stedet tilbyde ham vand!
Har i prøvet med vælling kl. 23. f.eks? - har hørt, at for nogen skulle det kunne hjælpe.

Sofie, hvis datter altid har sovet i gennem - så desværre kender jeg intet til det.

Anmeld

29. september 2009

memuffin

Har prøvet vælling men han nægter at drikke det... og har faktisk også prøvet kamillethe det vil han gerne drikke men han vågner alligevel......

Anmeld

29. september 2009

Henriette72

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

hmm, umiddelbart ville jeg selv gøre følgende:

I en uges tid, så vil jo tro problemet var løst.

Tilbyde ham noget andet end mælk, måske et glas vand, eller slet ikke tilbyde ham noget og bare konsekvent sige, nu er det godtnat, og så bruge den tid i en uges tid på at få ham til at falde i søvn uden mælk vand eller andet.

Vil ikke mene at børn i den alder, har brug for at vågne om natten for at få noget at drikke eller spise.

Det var lige hvad jeg ville gøre, men det er jo ikke sikkert det er den rigtige løsning for Jer, men håber da i finder en løsning der virker:0)

Held og lykke

Jeg ville også tilbyde vand og intet andet. Han opdager så at det ikk er så spændende og så vil han sove igennem Sådan gjorde jeg også med min datter.

Knus

Anmeld

30. september 2009

memuffin

hej alle... tak for råd... har givet Liam en tår vand når han er vågnet i nat... så nu fortsætter vi sådan en ugestid og håber på det bedste...

god dag til alle

Anmeld

30. september 2009

Maise

memuffin skriver:

min veninde har prøvet det samme, og prøvede med alt. Selvfølgelig skal man være obs. på at det er tænder der er på vej. Hun fandt ud af efetr mange måneder at det var fordi at hun skulle være mere konsekvent. Så blev det pludselig ikke så spændende at vågne om natten længere. Hun sover nu igennem.

Anmeld

30. september 2009

memuffin

Maise skriver:

min veninde har prøvet det samme, og prøvede med alt. Selvfølgelig skal man være obs. på at det er tænder der er på vej. Hun fandt ud af efetr mange måneder at det var fordi at hun skulle være mere konsekvent. Så blev det pludselig ikke så spændende at vågne om natten længere. Hun sover nu igennem.

vi har haft rigtig mange problemer med ondt når liam har fået tænder... han har 8 nu og så vidt tandlægen kan se er der ikke flere på vej... tror du har ret med at være konsekvent og tage kampen  er bare super glad for min nattesøvn så har nok taget den nemme løsning ... men nu skal det være

Anmeld

30. september 2009

tumle81

Jeg ville også tilbyde ham vand når han vågner...

Du kan evt også tilbyde ham lidt frugt eller lign inden han skal sove, hvis han ikke spiser så meget til aftensmad fx..

Knus Kathrina 36+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.