Slimprop er gået 15 uger!? Hvad f**** gør jeg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer, jeg er idag 15+2 og da jeg har været på wc siden igår har jeg lagt mærke til der kommer noget tykt slim ud, idag da jeg havde tisset lidt var det nærmest en lang tyk slim der kom på papiret... Lige nu har jeg lidt ondt og jeg er så skide bekymret for hvordan det kan ske?! Det skal lige siges at det er min 2. Graviditet.. Nogen af jer der har oplevet eller hørt noget om det..? Smerten kan jeg beskrive at det føltes som om livmoderen bliver pumpet og det gør ondt helt ned til lysken/bækkenet.. please hjælp! Er i udlandet på ferie så jeg har ikke rigtig mulighed for at snakke med min jordemoder eller læge..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

lilledittemor

Det er normalt at have tykt slimet udflåd, men måske du kan have fået blærebetændelse eller svamp?

Hvis der ikke er blod, så ville jeg tage det stille og roligt 

Desuden hvis det ér slimproppen, så bliver den bare dannet igen - den kan gå flere gange.

Anmeld Citér

16. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Så længe du ikke oplever blødning eller veer, så skal du overhovedet ikke være bekymret. 

Den kan gendanne sig og gå op til flere gange. Det har ingen betydning. 

Det er også helt normalt at have tykt slim/udflåd i graviditeten, så hav is i maven. Tag det helt roligt.

det betyder intet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.