Bil glad kæreste og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
8 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej   Til jer der har små babyer og en bil glad mand, hvis jeres mand ville have et larmede sport udstødning på bilen havde i så give ham lov til det? Altså ikke at jeg har noget i mod det som sådan, jeg elsker også en gajlet bil, men ved ikke lige hvor smart det om 7 måneder når der kommer en ekstra passager i vores 206'er.  Hvad siger i ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej   Til jer der har små babyer og en bil glad mand, hvis jeres mand ville have et larmede sport udstødning på bilen havde i så give ham lov til det? Altså ikke at jeg har noget i mod det som sådan, jeg elsker også en gajlet bil, men ved ikke lige hvor smart det om 7 måneder når der kommer en ekstra passager i vores 206'er.  Hvad siger i ?

Nej men jeg hader også gejlede biler. Det lugter for meget af Randers. 

Anmeld Citér

16. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hvorfor tænker du det er et problem?  Er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad forskellen er på at have det med og uden  barn   

Anmeld Citér

16. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Lad ham da gøre det.. Så kan han pille lortet af igen om 6 måneder, når I begge er blevet idioter af at høre på larmen 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Karina84

Sandratoft skriver:

Nej men jeg hader også gejlede biler. Det lugter for meget af Randers. 

Haha jeg læste indlægget for min mand og han grinte og sagde, "hvae - er de fra Randers?!?!"

Undskyld TS, det er tråden uvedkommende...

Jeg gider heller ikke gejlede biler, og synes måske ikke at bebser og Brian-biler hører sammen... Men altså, gør som i har lyst til, så længe bebs er sikker i bilen 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

serinasmor der er ikke rigtig noget problem men tænker bare at et sports udstødning larmer jo rimelig meget og en lille bebs i sådan en larm i sted hvis den græder  .

Karina84 Haha nej vi er ikke fra Randers men ja det høre jo ikke rigtig sammen. Vi har heller ikke en rigtig brian bil, det er bare en 206 lidt sports model, med angel eyes og fælge men med almindeligen højtaler i dørene Han er ikke til biler hvor der er så meget bas at nummerplade hopper 

Ville nu også heller have han tænkte på at købe en barnevogn i stedet for at gajle bilen med ubrugelig ting, men den bil er jo hans baby indtil bebsen kommer  

Anmeld Citér

17. juli 2016

Rauw

Forelskede du dig i en mand med benzin i blodet så er det måske bare at acceptere at han er den han er. Det er jo i min verden (som er langt fra Randers) bare sådan hverdagen er.  Lækre mænd i lækre biler og børn der vokser op og elsker deres bilglade fædre. Så længe de kører pænt ser jeg ikke problemet. Måske fordi jeg selv elsker biler, og mænd der har forstand på det. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Mortilah

Haha det var altså et sjovt spørgsmål 

Men når det er som du beskriver, så tror jeg ikke bebs har noget imod det. Vi har baby 7 mdr og en bil hvor man kan trykke på en knap så den lyder/og er/ mere sportslig jeg kører den altid på eco niveau, men man kan sætte den på sport modus og så larmer den og bruger alle hestekræfterne 

(dog typisk kun noget jeg bruger hvis jeg skal overhale på landevej/motorvej for at komme sikkert forbi den jeg overhaler) min baby er ligeglad med at det larmer lidt extra. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Nogle børn finder ro i støjen.

Dog vigtigt at vurdere at larmen ikke overstiger eller at baby sidder bagi hvor i ikke kan høre al støjen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.