Hyggens skyld, Hvad spiser/skal i spise til frokost idag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Valle81

He he, ved godt det er et mærkeligt spørgsmål:0)

Jeg sidder lige på arbejdet og er ved at fortære min frokost, en skøn sandwich med frikadelle, rådkål, salat og syltede agurker:0) Nam nam, den smager bare så godt:0)

Hvade ingen madpakke med, så bestilte den gennem den leverandør, vi kan bestille mad gennem på arbejdet:0)

Så kom jeg til at tænke på, hvad alle i andre skønne kvinder lige spiser til frokost idag:0)

Christina
16+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

FrkC

Valle81 skriver:

He he, ved godt det er et mærkeligt spørgsmål:0)

Jeg sidder lige på arbejdet og er ved at fortære min frokost, en skøn sandwich med frikadelle, rådkål, salat og syltede agurker:0) Nam nam, den smager bare så godt:0)

Hvade ingen madpakke med, så bestilte den gennem den leverandør, vi kan bestille mad gennem på arbejdet:0)

Så kom jeg til at tænke på, hvad alle i andre skønne kvinder lige spiser til frokost idag:0)

Christina
16+1

Jeg har lige smurt to stykker rugbrød med baconleverpostej og agurk  Ikke det mest spændende, men har et flip med leverpostej lige for tiden Alt ska være leverpostej..

Anmeld

29. september 2009

mariamiss6

har lige skovlet 3 rugbrødder med smørchokolade

Anmeld

29. september 2009

Valle81

brandt-camilla skriver:

Jeg har lige smurt to stykker rugbrød med baconleverpostej og agurk  Ikke det mest spændende, men har et flip med leverpostej lige for tiden Alt ska være leverpostej..

Hmm, det kunne være jeg skulle hoppe på den i morgen:0)

Det er faktisk meget lang tid siden jeg har fået leverpostejh:0) Men det smager jo skønt:0)

Anmeld

29. september 2009

Valle81

mariamiss6 skriver:

har lige skovlet 3 rugbrødder med smørchokolade

Nam nam:0)

Anmeld

29. september 2009

FrkT

Hehe, vi har ikke spist morgenmad endnu, da vi for en gang skyld kunne sove lidt længe i dag, men vi tager en omgang brunch som i dag skal bestå af blodpølse med sirup, bacon, scrambled æg, ovnbagte tomater og en skive rugbrød.

Det er da ikke et mærkeligt spørgsmål, synes det er en hyggelig tråd

Anmeld

29. september 2009

Valle81

FrkT skriver:

Hehe, vi har ikke spist morgenmad endnu, da vi for en gang skyld kunne sove lidt længe i dag, men vi tager en omgang brunch som i dag skal bestå af blodpølse med sirup, bacon, scrambled æg, ovnbagte tomater og en skive rugbrød.

Det er da ikke et mærkeligt spørgsmål, synes det er en hyggelig tråd

Tak:0)

åhh blodpølsen der står jeg af, men alt det andet lyder for lækkert:0)

Ikke engang spist morgenmad, ej øv hvor er det tarveligt, her sidder jeg og arbejde, eller er på Baby, og så hygger du derhjemme:0)

Nej hvor ser jeg frem til min ferie i uge 42:0)

Anmeld

29. september 2009

kiroo

jeg har lige spist rester fra i går, det var rigtig mums.. hjemmelavet pizza, det elsker vi her hjemme, men nu bliver jeg jo helt sulten igen, æder hele tiden..

Anmeld

29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
En frikadelle med syltede agurker, salat og en appelsin

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Hmm, det kunne være jeg skulle hoppe på den i morgen:0)

Det er faktisk meget lang tid siden jeg har fået leverpostejh:0) Men det smager jo skønt:0)

Hehe.. Ja leverpostej er bare rigtig godt  Især med grøn peber på.. Mummelum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.