har i sit helt eget "Projekt Baby - graviditet for mænd" slået sin egen rekord i redebygning OG impulskøb...
Han har - uden at informere mig - taget beslutningen om at vi mangler en tørretumbler, rodet hele nettet igennem efter den bedste / mest energi og miljøvenlige til den bedste pris og KØBT DEN!!!!
Jeg er totalt målløs (og mega-glad selvfølgelig) og vekslede mellem at grine, skælde ud og fortælle ham hvor dejlig han er... Vi havde talt om fordelen ved at have en og da også kigget lidt da vi var i Elgiganten for en måned siden, men det var noget der lå laaaangt ude i fremtiden hvis det overhovedet skulle blive til noget...
På den ene side synes jeg af princip at man skal være enige om den slags beslutninger - på den anden side ELSKER jeg ham for at gøre den slags ting - han ved det bliver nemmere med baby hvis vi har en tørretumbler, og at jeg ikke har råd til en på SU, så derfor tager han beslutningen (og ansvaret OG udgiften) ud af mine hænder og HANDLER. Han har af egen lomme købt og betalt den, så jeg går fri økonomisk, men får glæde af den alligevel...
Er han ikke bare tosset og dejlig?
KH
Rosa - snart med knastørt tøj...
Anmeld