Min tossede svensker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

har i sit helt eget "Projekt Baby - graviditet for mænd" slået sin egen rekord i redebygning OG impulskøb...

Han har - uden at informere mig - taget beslutningen om at vi mangler en tørretumbler, rodet hele nettet igennem efter den bedste / mest energi og miljøvenlige til den bedste pris og KØBT DEN!!!!   

Jeg er totalt målløs (og mega-glad selvfølgelig) og vekslede mellem at grine, skælde ud og fortælle ham hvor dejlig han er...  Vi havde talt om fordelen ved at have en og da også kigget lidt da vi var i Elgiganten for en måned siden, men det var noget der lå laaaangt ude i fremtiden hvis det overhovedet skulle blive til noget...

På den ene side synes jeg af princip at man skal være enige om den slags beslutninger - på den anden side ELSKER jeg ham for at gøre den slags ting - han ved det bliver nemmere med baby hvis vi har en tørretumbler, og at jeg ikke har råd til en på SU, så derfor tager han beslutningen (og ansvaret OG udgiften) ud af mine hænder og HANDLER. Han har af egen lomme købt og betalt den, så jeg går fri økonomisk, men får glæde af den alligevel... 

Er han ikke bare tosset og dejlig? 

KH
Rosa - snart med knastørt tøj...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Mira0911

Rosa skriver:

har i sit helt eget "Projekt Baby - graviditet for mænd" slået sin egen rekord i redebygning OG impulskøb...

Han har - uden at informere mig - taget beslutningen om at vi mangler en tørretumbler, rodet hele nettet igennem efter den bedste / mest energi og miljøvenlige til den bedste pris og KØBT DEN!!!!   

Jeg er totalt målløs (og mega-glad selvfølgelig) og vekslede mellem at grine, skælde ud og fortælle ham hvor dejlig han er...  Vi havde talt om fordelen ved at have en og da også kigget lidt da vi var i Elgiganten for en måned siden, men det var noget der lå laaaangt ude i fremtiden hvis det overhovedet skulle blive til noget...

På den ene side synes jeg af princip at man skal være enige om den slags beslutninger - på den anden side ELSKER jeg ham for at gøre den slags ting - han ved det bliver nemmere med baby hvis vi har en tørretumbler, og at jeg ikke har råd til en på SU, så derfor tager han beslutningen (og ansvaret OG udgiften) ud af mine hænder og HANDLER. Han har af egen lomme købt og betalt den, så jeg går fri økonomisk, men får glæde af den alligevel... 

Er han ikke bare tosset og dejlig? 

KH
Rosa - snart med knastørt tøj...  

Neeej hvor må det være lækkert...
Ikke alle der har sådan en mand...

Anmeld

29. september 2009

FrkC

Hvor dejligt Nej bestemt ikke alle der har sådan en mand  Her hjemme skal alt planlægges uhæmmet..

Camilla som har en kæreste der næsten ska planlægge hvornår han ska på toilettet

Anmeld

29. september 2009

Diana...

SKØNT og i har jo dejlig meget plads til den PERFEKT mand 

Tillykke med den og dejlige bløde håndklæder er der noget bedre NEJ. 

Kram til dig.

Anmeld

29. september 2009

MoarViborg

Hvor er han da bare skøn og super praktisk! Jeg kunne ikke leve uden min tørretumbler - er dybt afhængig!

Anmeld

29. september 2009

Ansemusen

Uhh ha, der er da ikke noget bedre end når vores mænd selv handler!! Tillykke med tørretumbleren og en mand der er en mand

Anmeld

29. september 2009

anna-jonas

SÅDAN.............en rigtig mand, du har dig der.

Håber at han også kan finde ud af at betjene nyerhvervelsen.

Anmeld

29. september 2009

DK

Hvor dejligt smukke. Tillykke med din nye maskine!! Du bliver så glad for den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.