Hvornår kommer hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2016

Anonym trådstarter

Vil gerne være anonym da folk ikke kender til vores projekt baby 2! 

Mit spørgsmål går på, hvornår vil man kunne fange et befrugtet æg tidligst efter æggeløsning? - Ikke hvor testen bliver mega positivt men bare "svagt".. Jeg ved godt det ikke giver en garanti , men ved hvornår min æggeløsning var, og allerede dagen efter begyndte mine nippels og være "øm" og har sådan en irreterende murren i lænden som jeg havde med mit første barn, 

Jeg kunne teste positivt med hende i uge 3. Men man vil vel ikke allerede kunne mærke disse tegn dagen efter en æggeløsning? 

Min æggeløsning var den 13.. 

Og igen det er  ikke fordi jeg er sikker på det ender ud i noget, bare så man kunne glæde sig endnu mere til om 14 dage hvis der var en "lille" svag streg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Vil gerne være anonym da folk ikke kender til vores projekt baby 2! 

Mit spørgsmål går på, hvornår vil man kunne fange et befrugtet æg tidligst efter æggeløsning? - Ikke hvor testen bliver mega positivt men bare "svagt".. Jeg ved godt det ikke giver en garanti , men ved hvornår min æggeløsning var, og allerede dagen efter begyndte mine nippels og være "øm" og har sådan en irreterende murren i lænden som jeg havde med mit første barn, 

Jeg kunne teste positivt med hende i uge 3. Men man vil vel ikke allerede kunne mærke disse tegn dagen efter en æggeløsning? 

Min æggeløsning var den 13.. 

Og igen det er  ikke fordi jeg er sikker på det ender ud i noget, bare så man kunne glæde sig endnu mere til om 14 dage hvis der var en "lille" svag streg 

Jeg kunne se en meget meget svag streg 3+1  og den blev så tydeligere 3+3. 

Jrg fandt dog ud af at jeg venter tvillinger ved en tidlig scanning, så om det var derfor jeg kunne teste så tidlig ved jeg ikke. Er 11+0 i dag. 

Mht ømme nippels så blev mine det altid efter ÆL også de gange jeg ikke var gravid

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

Mine plejer egentlig også altid og blive ømme men det er op til mens :-D 

er spændt på og se hvad testen siger, 

Om en uge der må jeg jo kunne måle det 

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym

Testede positiv i 3+1 - fødte i september sidste år danner hurtigt hcg... 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym

Jeg kunne teste positivt 3+0 i denne graviditet :-) Altså én uge efter ægløsning. 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg håber jeg er en hurtigt tester denne gang også hvis jeg er gravid! Har pco så tvivler på den skulle være der men min mave fornemmelse siger virkelig der er noget 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym

Jeg testede meget svagt 3+1/3+2... Jeg lurede faktisk allerede fra ægløsningen noget var i gærde da mit udflåd væltede ud af mig og mine bryster var ømme fremfor kun brystvorterne som de plejer mellem ÆL og mens  

Anmeld Citér

17. juli 2016

GrønStjerne

Jeg har haft en mavefornemmelse der påstod det, de gange jeg har været gravid, og har kunnet teste positiv ca. 3+4/3+5 (kan ikke helt huske mere om det var det ene eller det andet).

Anmeld Citér

17. juli 2016

Anonym trådstarter

Det meget mine nippels der er øme og lidt selve brystet og så har jeg engang i mellem stik og murren, men jeg er bange for det kommer fordi jeg TÆNKER alt for meget på jeg skulle være gravid! 

Er ret sikker på jeg nok bliver slem skuffet 

Vi sexede nemlig hele ugen om til at mine æggeløsning teste viste positivt og på selve dagen også ! men det giver jo desværre ingen garanti 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.